کد خبر : 1706118 | 15 شهریور 1399 ساعت 15:20 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکراتمان را پیگیری خواهیم کرد؛ 

واکنش آذری به محرومیت نقل و انتقالاتی فولاد

سعید آذری مدیرعامل فولادخوزستان می‌گوید امیدوار به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال باشگاه است و مذاکرات با بازیکنان مورد نظر کادر فنی را در این بازه زمانی تا اعلام رای نهایی پیش خواهد برد.

واکنش آذری به محرومیت نقل و انتقالاتی فولاد  

به گزارش "ورزش سه"، با حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد خوزستان به دلیل شکایت باشگاه سپیدرود از فولاد در پرونده فسخ قرارداد یک طرفه محمد بلبلی، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم و به پرداخت ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است. 


سعید آذری که تیم فوتبال باشگاه فولادخوزستان را به همراه نکونام به سهمیه آسیایی رسانده، در واکنش به این حکم صحبت کوتاهی با ورزش سه داشت و گفت:« امروز حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به دست ما رسیده که همچنان پنجره ما بسته است.» 


او سپس ادامه داد:« ولی ما مدارک جدیدی داریم و آنها را به کمیته حکمیت فدراسیون فوتبال ارجاع می‌کنیم و امیدواریم که آنجا موضوع حل شود.» 


آذری در واکنش به این سوال که این محرومیت مانع فعالیت او برای بستن تیمی قدرتمند خواهد شد، عنوان کرد:« ما به رای احترام می‌گذاریم و امیدواریم پنجره باز شود. البته مذاکراتمان را با بازیکنان مورد نظر انجام خواهیم داد و کار را پیش خواهیم برد تا فدراسیون رای مناسب را صادر کند.»

دیدگاه‌ها