کد خبر : 1706207 | 15 شهریور 1399 ساعت 23:44 | 80.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد دی بوئر:

دیپای از هیچ برای بارسلونا موقعیت می سازد

رونالد دی بوئر، ستاره سابق بارسلونا از انتقال جینی وینالدوم، هافبک لیورپول به این تیم حمایت کرد.

دیپای از هیچ برای بارسلونا موقعیت می سازد


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بارسلونا علاقه زیادی به جذب جینی وینالدوم، هافبک 29 ساله و هلندی لیورپول دارد و به احتمال زیاد این بازیکن به زودی راهی نوکمپ خواهد شد. رونالد دی بوئر که روزی در کنار برادرش فرانک در ترکیب بارسلونا بازی می کرد، احتمال انتقال جینی وینالدوم و ممفیس دیپای به این باشگاه را مثبت ارزیابی کرد.

 

1523282

 

رونالد دی بوئر گفت: "به عنوان بازیکن فعال و دونده، وانالیدوم را می توان به مثابه سیمان بین سنگ های ترکیب بارسلونا قلمداد کرد. همچنین ممفیس دیپای نیز قابلیت هایی جدید و خاص به ترکیب بارسلونا اضافه می کند و او می تواند از هیچ نیز برای این تیم خلق موقعیت کند.

 

در زمان ما این احساس وجود داشت که نسبت افراد هلندی و اسپانیایی در ترکیب بارسلونا 50-50 است. 11 یا 12 نفر از جمله کادر فنی بارسلونا همگی هلندی در تیم بودند. باید مطمئن شوید که فقط هلندی ها را خریداری نمی کنید. البته این موضوع در مورد مربیان آلمانی و پرتغالی نیز صدق می کند و آنها نیز بسیاری از هموطنانشان را به باشگاه های خود جذب می کنند. شما به عنوان مربی بازیکنانی را جذب می کنید که به خوبی آنها را می شناسید و از نظر ذهنی و شخصیتی مناسب سبک کار شما هستند. اما اگر رونالد کومان بازیکن خوبی از لیگ اسپانیا نیز جذب کند تیمش بسیار قدرتمند خواهد شد."

دیدگاه‌ها