کد خبر : 1706261 | 16 شهریور 1399 ساعت 12:18 | 38.4K بازدید | 4 دیدگاه

سعادتمند بگذارد فولاد به راهش ادامه بدهد

آذری: استقلال ماجرای نکونام را تمام شده بداند

فولاد بعد از پایان موفقیت آمیزش در لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان حالا برای یک فصل پرفشار و دشوار خودش را آماده می کند.

آذری: استقلال ماجرای نکونام را تمام شده بداند

به گزارش" ورزش سه" بعد از پایان فصل و نتایج خوبی که فولاد با جوادنکونام به دست آورد صحبت هایی درباره حضور این مربی جوان روی نیمکت استقلال به گوش می رسید اما سعیدآذری مدیرعامل فولاد قرارداد نکو را یک فصل دیگر تمدید کرد تا این تیم با همان کادرفنی فصل گذشته ادامه بدهد.
آذری امروز در یک گفت و گوی تلفنی با رادیوتهران در ارتباط با این موضوع گفت:" عملکرد درخشان جوادنکونام در فولاد –که کار کردن با او افتخار است-توانایی های این قهرمان ملی ما را در عرصه مربیگری به اثبات رساند و نشان داد که مقام ها و افتخاراتی که در عرصه قهرمانی به دست آورده و جایگاهش در فوتبال بین المللی به عنوان یک ایرانی اتفاقی نبوده است و در مربیگری هم قدم های مثبت و موفقیت آمیزی را برداشته است."


مدیرعامل فولاد  در ادامه گفت:" با توجه به بررسی که در هیات مدیره داشتیم، نقطه نظر هوادارانمان و ثباتی که نکونام در تیم به وجود آورده و به خصوص دستور ویژه اقای علی محمدی رئیس هیات مدیره که از چهره های محبوب ورزش و صنعت هستند با آقا جواد تشکیل جلسه دادیم. نکونام با توجه به اینکه پیشنهادات فوق العاده ای هم داشت یکسال دیگر قراردادش  را تمدید کرد و ما امیدواریم که با وجود او و همکارانش بتوانیم منشا ثمر در این باشگاه باشیم و در خوزستان افتخارات بیشتری به دست بیاوریم."


سعیدآذری در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به پیشنهاد استقلال به جواد نکونام گفت:" در این زمینه عزیزانمان در باشگاه استقلال با ما هیچ صحبتی نداشتند و ممکن است با خود نکونام حرف زده باشند. ما البته با نکونام کاملا هماهنگ بوده و از تمام برنامه هایش باخبر بودیم. خیالم راحت بود که جواد نمی رود چون سال خوبی را سپری کردیم و کاملا براساس کار تیمی پیش رفتیم. بازهم می گویم استقلالی ها در این زمینه هیچ صحبتی با ما انجام ندادند."
او در این رابطه که با وجود تمدید قرارداد کماکان گفته می شود استقلال خواهان مربی فولاد است افزود:" آقای نکونام قراردادش را با ما تمدید و عملا کارش را برای فصل بعد آغاز کرده است. من فکر می کنم اگر قرار بود جواد به استقلال برود تا الان رفته بود. در اینجا درخواستم از آقای سعادتمند که از مدیران با سابقه وزارت ورزش است اینست که قضیه جوادنکونام را تمام شده تلقی کرده و بگذارند فولاد به راهش ادامه بدهد. مجموعه استقلال آنقدر جذاب و توانمند هست که گزینه های زیادی برایش وجود دارد."

 

1524948


مدیرعامل فولاد گفت:" جا داردبه فرهاد مجیدی که زحمات زیادی برای استقلال کشید و تیمش نایب قهرمان شد تبریک بگویم. وقتی استراماچونی رفت کمتر کسی جرات داشت تیم را بگیرد اما فرهادآمد و به عنوان یک مربی جوان تا نایب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی پیش رفت و در فینال حذفی می توانست حرف های بیشتری داشته باشد اما فکر می کنم حواشی هفته های پایانی استقلال را از این مهم دور کرد. معتقدم که حضور مربیان جوان بسیار برای فوتبال ایران خوب است و مانند تزریق خون جدید به فوتبال ما است، امروز شنیدم که محرم نویدکیا سرمربی سپاهان شده و این اتفاق بسیار خوبی است. کاش فرهاد کشی را باب نکنیم، من اگر جای مدیران استقلال بودم به جای اینکه در خانه همسایه بگردم، فرهاد را حفظ می کردم چون برای تیم زحمت کشیده است."


او ادامه داد:" بازهم به فرهاد خسته نباشید می گویم، امیدوارم مجموعه استقلال با توجه به مطالبات به حق هوادارانش زودتر سر و سامان بگیرد چون نماینده ما در لیگ قهرمانان است. اما بازهم می گویم که بحث جوادنکونام در این موضوع تمام شده است."
آذری در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد محرومیت نقل و انتقالاتی فولاد و همچنین حرف های مدیرعامل سپیدرود که مدیران فولاد را عامل این اتفاق دانسته بود گفت:" من صحبت های آقای بیات را خواندم. ما اکنون در مرحله اعاده دادرسی هستیم و می خواهیم یکسری ادله جدید ارائه کنیم. بعد از آخرین جلسه استیناف ده روز فرصت خواستیم و لایحه جدید را ارسال کردیم که هنوز ظاهرا به کمیته استیناف نرسیده است که این برای خود ما تعجب برانگیز است."


او اضافه کرد:" آقای بیات گفته که مدیران قبلی فولاد در این پرونده مقصر هستند اما مسئولیت ماجرا با من است. آقای رضاییان مدیرعامل قبلی منشا خدماتی در باشگاه بوده و از هواداران خواستارم که سعه صدر داشته باشند و کسی را خطاب قرار ندهند. از طرفی فکر می کنم حرف های آقای بیات کمی فضا را ملتهب می کند. من به جلسه اعاده دادرسی خوش بین هستم وبا وجود احترامی که برای کمیته استیناف قائل هستم و فکر می کنم وظیفه شان را انجام دادند این حق برای فولاد وجود دارد که آخرین دفاعیه اش را بفرستد."

دیدگاه‌ها