کد خبر : 1706332 | 16 شهریور 1399 ساعت 16:24 | 32.8K بازدید | 2 دیدگاه

شاهرودی: آقای رسول پناه! علیپور و امیری را حفظ کنید

شاهرودی می‌گوید که وحید امیری و علی علیپور باید در تیم پرسپولیس حفظ شوند.

شاهرودی: آقای رسول پناه! علیپور و امیری را حفظ کنید

به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی مدافع چپ اسبق پرسپولیس و از پیشکسوتان محبوب این باشگاه، در 24 ساعت گذشته استوری های انتقادی زیادی را علیه مدیریت باشگاه منتشر کرده است. او در گفتگویی که حالا با خبرنگار ما انجام داده، در خصوص این انتقادات صحبت کرده و همچنین درخواست هایی را از مدیریت باشگاه داشته است.

 

* علیپور و امیری همیشه با غیرت بوده اند


این اخبار را من هم شنیدم، اول باید بگویم که نام پرسپولیس خیلی بزرگ است و شما می‌دانید که با پنجره نقل و انتقالاتی بسته هم پرسپولیس به فینال آسیا رسید. آن موقع 2-3 بازیکن روی نیمکت ذخیره می‌نشستند اما پرسپولیس با قاطعیت به فینال آسیا رفت. این بازیکنان یعنی علیپور و وحید امیری، جزو بازیکنان خوب پرسپولیس هستند و نشان داده اند که همیشه باغیرت ظاهر شده اند.

 

* نباید فرصت را از دست بدهیم


نمی‌دانم چه کسی در باشگاه پرسپولیس تصمیم گیری می‌کند. این بازیکنان کلیدی سالیان سال است در ترکیب پرسپولیس حضور دارند و وحید امیری هم دوباره به تیم محبوبش برگشت، این ها را باید حفظ کنند. تا بازیکنان جدید بیایند هماهنگی از دست می‌رود، ما نباید زمان را برای کسب پنجمین قهرمانی از دست بدهیم.

 

* چرا قرار است علیپور برود؟


می‌خواهم خیال هواداران را راحت کنم و بگویم که سال بعد هم قهرمان هستیم. من امیدوارم صدایم به مدیریت باشگاه و کسی که الان تصمیم می‌گیرد برسد تا او پاسخگوی هواداران باشد یا صراحت در شبکه های ملی بیاید و هواداران را توجیه کند و بگوید که چه اتفاقاتی رخ داده است. الان هوادار ناراحت است که چرا به ما دروغ می‌گویید، اگر قرار است علیپور برود به چه علت می‌رود؟ آقای مدیریت چرا پاسخگو نیستید؟ من این را می‌گویم.

 

* هوادار چه گناهی دارد؟


امیدوارم این بازیکنان را حفظ کنند چون واقعا بازیکنان خوبی هستند. در این چهار سال خاطرات خوبی برای هواداران خلق کردند و علیپور هم گلزن ماست و امیدوارم چیزهایی که می‌شنویم صحیح نباشد و این دو بزرگوار ماندنی شوند و دل هواداران شاد بماند. باید مشخص شود که در این جلسات چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، هوادار بنده چه گناهی دارد که باید ناراحت شود؟

دیدگاه‌ها