کد خبر : 1706447 | 17 شهریور 1399 ساعت 08:29 | 129.9K بازدید | 10 دیدگاه

خودنمایی جانشین علیپور در تمرین پرسپولیس (عکس)

عیسی آل کثیر خرید جدید سرخ ها آماده است تا در بازی های آسیایی عملکرد درخشان خود را با پیراهن پرسپولیس آغاز کند.

به گزارش ورزش سه، مهاجم ۳۱ ساله و سابق تیم صنعت نفت آبادان که فصل گذشته مدعی جدی آقای گلی بود، در حالی به پرسپولیس پیوسته که این تیم پس از شش سال مهاجم اول خود را از دست داده و دوره جدیدی را تجربه خواهد کرد.

 

آل کثیر که در پرسپولیس شماره ۷۲ را برتن می‌کند، حالا با این اتفاق فشار زیادی را روی خود حس می‌کند و از نخستین بازی به دنبال گلزنی خواهد بود چرا که هواداران سرخپوش انتظار دارند که به بهترین شکل جای خالی مهدی ترابی و علیپور _دو گلزن برتر پرسپولیس_ پر شود.

 

1525344

 

نکنه جالب این است که او در تمرینات اخیر با انگیزه بالا جسور یافته و تلاش می‌کند تا هرچه زودتر با تیم هماهنگ شود. در سال های اخیر پرسپولیس دو آقای گل داشته و مهاجمان این تیم همیشه بیش از ۱۰ گل در یک فصل زده‌اند و آل کثیر نیز امیدوار است که این روند را حفظ کند.

 

وی که از قدرت شوتزنی و تمام کنندگی مطلوبی بهره می‌برد، اولین بازی اش را برابر شهرخودرو انجام خواهد داد و سپس برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود تا ثابت کند ارزش مذاکرات چند ساعته و متوالی را داشته و میتواند با گل هایش دلارهای آسیایی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها