کد خبر : 1706508 | 17 شهریور 1399 ساعت 14:38 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

واریزی لازم برای برانکو هنوز انجام نشده 

آخرین وضعیت محمد نادری کورتریک و پرسپولیس

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که درخصوص نادری با باشگاه کورتریک بلژیک مذاکرات خوبی صورت گرفته است.

آخرین وضعیت محمد نادری کورتریک و پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو اظهار داشت: در این خصوص باید از مدیریت و امورمالی باشگاه سوال بپرسید. چنانچه پرداختی انجام شود، بنده آن را برای کمیته انضباطی و وکیل ایشان ارسال میکنم که تاکنون رسیدی به من داده نشده ولی مدیریت باشگاه گفته اند که قرار است این بدهی پرداخت شود.


حسینی در مورد اینکه گفته می شود پرسپولیس قصد دارد برای پرداخت بدهی ها از برانکو فرصت بگیرد، گفت: راه های مختلفی برای ارتباط با برانکو وجود دارد که کمیته بین الملل باشگاه یکی از این موارد است. ممکن است باشگاه از طریق مترجمان ایشان با برانکو در ارتباط باشند ولی از طریق کمیته بین الملل مکاتبه ای با برانکو انجام نگرفته است.


وی افزود: فکر می کنم پرداخت مرحله دوم بدهی ها به برانکو انجام نشده است چرا که اگر چنین اتفاقی رخ می داد، رسید واریز را به بنده می دادند تا آن را برای وکیل ایشان ارسال کنم ولی حتما در این خصوص پرداختی خواهیم داشت.


حسینی در مورد مکاتبات با باشگاه کورتریک بلژیک برای تمدید قرارداد با محمد نادری پاسخ داد: در این خصوص مکاتبات دو طرفه ای انجام شده است و ترجمه آن را در اختیار کمیته حقوقی قرار داده ایم و به نظر من این پاسخ ها امیدوارکننده بوده و تصمیم گیری نهایی در این مورد بر عهده کمیته حقوقی است.


وی در مورد آخرین وضعیت پرونده کالدرون گفت: در دادگاه عالی ورزش در خصوص پرونده کالدرون و دو دستیار ایشان، درخواست استیناف کرده ایم و این درخواست به ثبت رسیده است و هزینه آن به حساب دادگاه عالی ورزش پرداخت شده است. در این زمینه مذاکره مستقیمی با کالدرون نداشتیم.


حسینی در مورد پرونده بودیمیر نیز اضافه کرد: پرونده ایشان به دادگاه عالی ورزش رفته است و قاضی آن نیز مشخص شده است. ما درخواست یک قاضی را برای بررسی پرونده داده ایم.


حسینی درباره امکان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس نیز گفت: امیدوارم کار به آنجا نرسد ولی اگر هم پنجره بسته شود، به محض پرداخت بدهی، محرومیت نقل و انتقالاتی لغو می شود. 


وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس تا چه زمانی فرصت پرداخت این بدهی ها را دارد، گفت: در پرونده برانکو تا 29 شهریور فرصت داریم و در صورتی که بدهی ایشان پرداخت نشود، پنجره نقل و انتقالاتی تا زمان واریز وجه در مهلت نهایی بسته خواهد بود.


حسینی درخصوص فرصت ارسال لیست آسیایی به AFC نیز اظهار داشت : در حال حاضر برای انجام این کار فرصت داریم ولی سعی می کنیم کار را به دقیقه 90 نکشانیم و سعی می کنیم قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم و کارهای ویزا و ثبت نام در AFC را انجام دهیم. ما تا 7 روز قبل از اولین مسابقه فرصت داریم لیست را ارسال کنیم.


مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه ماساژور های پرسپولیس نمی توانند تیم را در قطر همراهی کنند، گفت: ما می توانیم 20 آی دی کارت بگیریم. نمی توانیم برای تمام ماساژورها، تدارکات و سایر اعضا به طور کامل آی دی کارت بگیریم و باید در این خصوص تصمیم بگیریم و کارت ها تقسیم کنیم.


وی در پایان در مورد پرداخت هزینه های شرکت در این رقابت ها گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هزینه 29 نفر از اعضای هر تیم را پرداخت می کند و پرداخت هزینه های اقامت الباقی برعهده باشگاه هاست.

دیدگاه‌ها