کد خبر : 1706652 | 18 شهریور 1399 ساعت 01:17 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی ایتالیا مقابل هلند در لیگ ملت‌های اروپا

تیم ملی ایتالیا در دیداری از سری رقابت های لیگ ملت‌های اروپا، موفق شد با نتیجه 1-0 هلند را شکست بدهد.

پیروزی ایتالیا مقابل هلند در لیگ ملت‌های اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی که در اولین دیدارشان در این رقابت‌ها، مقابل بوسنی با تساوی 1-1 متوقف شده بودند، در دیدار امشب موفق شدند با تک گل نیکولو بارلا، از سد هلند عبور کنند.

در نیمه اول ایتالیایی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیش رفتند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

شاگردان مانچو بدشانس هم بودند و در دقیقه 42، زانیولو دچار مصدومیت شد و مجبور شد جای خود را به مویس کین بدهد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول بدون گل به پایان خواهد رسید، در دقیقه 1+45، سرانجام قفل دروازه هلند باز شد. روی یک حرکت خوب از سمت چپ و ارسال چیرو ایموبیله، این نیکولو بارلا بود که از بین ویرژیل فن دایک و ناتان آکه، ضربه سر را زد و دروازه هلند را باز کرد.

 

1525585

 

1525586

 

در نیمه دوم هم ایتالیا شروع بهتری داشت و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی، بارلا خود و تیمش را دو گله کند اما این اتفاق رخ نداد.

در ادامه این هلندی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 1-0 ایتالیا به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه، لهستان موفق شد با نتیجه 2-1 در خانه بوسنی به پیروزی برسد. ابتدا این تیم میزبان بود که با پنالتی هریس هایرادینوویچ در دقیقه 24 پیش افتاد اما گل های کمیل گلیک (45) و کمیل گروسیکی (67)، سه امتیاز این بازی را نصیب لهستان کرد.

با نتایج امشب، ایتالیا با 4 امتیاز در صدر گروه قرار گرفت و هلند و لهستان با 3 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند. بوسنی هم با یک امتیاز، قعرنشین است.

دیدگاه‌ها