کد خبر : 1706672 | 18 شهریور 1399 ساعت 09:40 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی هلند: شایسته این باخت بودیم

دوایت لودوگس سرمربی موقت هلند از عملکرد بازیکنانش در مقابل ایتالیا انتقاد کرد و گفت هلند با این عملکرد ضعیف شایسته باخت بوده.

سرمربی هلند: شایسته این باخت بودیم

به گزارش "ورزش سه"، هلند دیشب در خانه خود و در دومین روز مرحله گروهی لیگ ملتهای یوفا به مصاف ایتالیا رفت اما در این بازی خانگی با نتیجه 1-0 شکست خورد تا بعد از ایتالیا در رتبه دوم گروه 1 لیگ A این رقابتها قرار بگیرد.

 

1525603

 

دوایت لودوگس سرمربی موقت نارنجی پوشان که بعد از انتقال رونالد کومان سرمربی سابق هلند به بارسلونا عهده دار این سمت شده و پیش از آن هم دستیار کومان در تیم ملی بوده در پایان بازی دیشب اذعان کرد که هلند عملکرد بدی داشته و شایسته باخت بوده. او گفت امیدوار است تیمش از این شکست درس‌های لازم را گرفته باشد.

 

سرمربی هلند گفت: " ما باختیم ولی ایتالیا هم همان کاری را می‌کرد که ما انجام می‌دادیم ولی آنها همان کارهای ما را بهتر از ما انجام دادند. شکی نیست که از شکست ناراحت هستیم ولی می‌توانیم از این بازی درس‌های خوبی بگیریم".

 

1525601

 

لودوگس در ادامه گفت: " ما در نیمه اول خیلی پراکنده و باز بازی کردیم و به اندازه کافی در زمین به هم کمک نکردیم. البته بازیکنان ما خیلی تلاش کردند ولی همیشه تنها سریع دویدن و تلاش کردن کافی نیست. ما از نظر حفظ مالکیت توپ هم شرایط خوبی نداشتیم".

 

دیدگاه‌ها