کد خبر : 1706679 | 18 شهریور 1399 ساعت 10:30 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

دیپای تایید کرد: بارسا به من علاقه دارد

ممفیس دیپای ستاره ملی‌پوش هلندی باشگاه لیون بعد از شکست 1-0 این تیم مقابل ایتالیا تایید کرد که بارسلونا به دنبال جذب او است.

دیپای تایید کرد: بارسا به من علاقه دارد

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای ستاره هلندی باشگاه لیون دیشب بعد از حضور در دیدار هلند و ایتالیا در لیگ ملت‌های یوفا که با شکست 1-0 هلند به پایان رسید در مقابل خبرنگاران تایید کرد که باشگاه بارسلونا به جذب او علاقه دارد. دیپای البته گفت نمی داند که احتمال انتقال او به نوکمپ در تابستان جاری چقدر بالا است.

 

1525610

 

از زمانی که رونالد کومان سرمربی سابق دیپای در تیم ملی هلند به بارسلونا رفته و سکان هدایت این تیم را بدست گرفته این مهاجم هلندی لیون به یکی از هدفهای اول نقل و انتقالاتی او تبدیل شده. البته ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون هم دیروز اعلام کرد بارسا تنها تیمی نیست که به دنبال جذب دیپای است بلکه برای مثال باشگاه ایتالیایی رم هم او را می خواهد.

 

دیپای بعد از بازی دیشب هلند و ایتالیا در این باره گفت: " باید ببینیم چه پیش می آید. من فردا به فرانسه می رم و به لیون می پیوندم. باید صبر کنیم و ببینیم. من در این باره از مدیر برنامه هایم چیز زیادی نشنیده ام ولی می دانم که بارسا به من علاقه نشان داده ولی چیز دیگری ندارم که بگویم چون بیشتر از این چیزی نمی دانم".

 

 

دیدگاه‌ها