کد خبر : 1707258 | 21 شهریور 1399 ساعت 11:10 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرنولد: قهرمانی مجدد لیورپول به مراتب سخت‌تر است

ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول می‌گوید دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر برای این تیم بسیار دشوار خواهد بود چرا که همه تیم‌ها امسال لیورپول را هدف خواهند گرفت.

آرنولد: قهرمانی مجدد لیورپول به مراتب سخت‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد ستاره جوان لیورپول می‌گوید بازیکنان این تیم می‌دانند که در فصل پیش رو دفاع از عنوان قهرمانی شان در لیگ برتر تا چه حد دشوار خواهد بود چرا که شکی نیست همه تیم‌های انگلیسی تمام سعی شان را خواهند کرد تا مانع از قهرمانی مجدد قرمزهای آنفیلد شوند.

 

1526215

 

شاگردان یورگن کلوپ فصل گذشته با اقتدار کامل قهرمان لیگ برتر شده و به دوری سی ساله این تیم از جام قهرمانی خاتمه دادند. لیورپول فصل جدید لیگ برتر از فردا شنبه با بازی مقابل لیدز در آنفیلد آغاز خواهد کرد. موفقیت‌های لیورپول در 18 ماه گذشته این تیم را در انگلیس به یک غول بزرگ تبدیل کرده و این باعث شده همه تیم‌ها برای نشان دادن خود مترصد نتیجه گرفتن مقابل مرسی سایدی‌ها باشند.

 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای گفت: " هدف ما تنها این نیست که امسال بیشتر گل بزنیم یا امتیازهای بیشتری بدست بیاوریم. ما باید به عنوان یک تیم بهتر بشویم و رشد کنیم و در یک مسیر رو به پیشرفت پیروزی‌های بیشتر و بیشتری بدست بیاوریم. ما باید این ذهنیت را حفظ کنیم چون این کلیدی بوده که باعث شده به اینجا برسیم".

 

1519388

 

دفاع راست لیورپول در ادامه گفت: " ما می دانیم که به عنوان مدافع قهرمانی همه نگاه ها به ما است و هر تیمی که مقابل مان قرار بگیرد انگیزه دو چندان دارد. برای همین باید به ذهنیت موفق مان وفادار بمانیم و به مرحله بعدی پیشرفت مان قدم بگذاریم. قهرمانی در دو سال پیاپی به مراتب سخت تر از یک بار قهرمانی است".

 

 

دیدگاه‌ها