کد خبر : 1707415 | 22 شهریور 1399 ساعت 11:58 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

در همه بازی ها انتظار دارند ما برنده باشیم

شفیعی: در برخی شهرها رختکن ها 4 نفره است!

ملی پوش تیم والیبال سایپا گفت: در بازی اول هورسان خیلی خوب بازی کرد و فقط تجربه ما به آن ها چربید.

شفیعی: در برخی شهرها رختکن ها 4 نفره است!

به گزارش "ورزش سه"، علی شفیعی، سرعتی زن تیم والیبال سایپا که در بازی هفته نخست برابر هورسان رامسر به میدان رفت و یکی از بازیکنان تاثیرگذار در پیروزی نارنجی پوشان بود، درباره این مسابقه عنوان کرد: اولین بازی همیشه شرایط خاصی دارد. تیم هورسان هم مشخص نبود که با چه نفراتی در زمین حاضر می شوند. ما به غیر از یکی، دو بازیکن، بقیه نفرات تیم حریف را قبلا ندیده بودیم و نمی دانستیم چطور بازی می کنند. از الان تا آخر فصل از تیم ما انتظار پیروزی می رود که این موضوع فشار زیادی روی ما می گذارد. تیم هورسان خیلی عالی بازی کرد و اگر این روند را تا آخر فصل ادامه دهد، می تواند یک نتیجه خوب بگیرد.


وی افزود: ما در لحظات حساس توانستیم خوب بازی کنیم و برنده بازی باشیم. در واقع از نظر من تجربه ما به آن ها چربید و پیروز این مسابقه شدیم چون در خیلی از دقایق مسابقه هورسان پیش افتاده بود. 


ملی پوش تیم والیبال سایپا درباره میزبانی نارنجی پوشان در سالن جدید گفت: امکانات و کفپوش سالن خوب است. فقط فضا برای تماشاگر کافی نیست که فعلا با توجه به شیوع ویروس کرونا نیازی به چنین فضایی هم نیست. خیلی از شهرهایی که ما می رویم بازی می کنیم، رختکن ها حتی آب ندارند که دوش بگیریم یا اینکه آنقدر رختکن ها کوچک هستند که بچه ها چهار نفر، چهار نفر وارد رختکن می شوند! اینجا کاملا شرایط نرمال و از خیلی سالن های دیگر هم بهتر است.


شفیعی در پایان درباره پیش بینی اش از جایگاه سایپا در این فصل افزود: فصل خیلی سختی داریم. خیلی از تیم ها قدرت نزدیکی دارند و بازیکنان شاخص پخش شده اند. تیم ما هم خوب است و نیاز داریم که در طول مسابقات به هماهنگی بهتری برسیم.

دیدگاه‌ها