کد خبر : 1707569 | 22 شهریور 1399 ساعت 23:18 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر پول دارد اما بودجه باشگاه محدود است

جواهری: برخی شش برابر فصل قبل دستمزد می خواهند

گل گهر در اولین فصل حضورش در لیگ برتر توانست سال را در رتبه دهم به پایان برساند و به نظر می رسد این تیم امسال به دنبال رتبه های بالاتر است.

جواهری: برخی شش برابر فصل قبل دستمزد می خواهند

به گزارش" ورزش سه" باشگاه گل گهر وابسته به شرکت صنعتی و معدنی گل گهر و بالطبع یکی از پولدارترین باشگاه های حال حاضر فوتبال ایران به حساب می آید. موضوعی که باعث شده برخی اخبار در ارتباط با هزینه بالای این تیم در فصل نقل و انتقالات این فصل به گوش برسد. محمدجواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر در یک گفت و گوی تلفنی با شبکه خبر در این ارتباط گفت:"این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و صددرصد تکذیب می کنم. درست است که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر یکی از بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور و یکی از شرکت هایی است که در حوزه اقتصاد فعالیت خوبی دارد اما  بودجه باشگاه گل گهر یک بودجه محدود و معین است. از همین جا اعلام می کنم باشگاه گل گهر نه اهل ریخت و پاش است و نه دنبال این ارقام کاذب که در بازار نقل و انتقالات مطرح می شود."


جواهری ادامه داد:" ما بابازیکنانی که صحبت کردیم وارقامی که قرارداد بستیم معقول و مورد تایید بوده است. این ارقامی که اعلام می شود هدفش کمرنگ کردن حضور مقتدرانه در اولین فصل در لیگ برتر است که منجر به این شد تیم در جایگاه دهم قرار بگیرد. بازهم می گویم شرکت گل گهر شرایط مالی اش خوب است ولی باشگاه بودجه اش محدود است."


مدیرعامل گل گهر درباره قرارداد سرمربی جدید تیم هم گفت:" سال قبل چون کادرفنی با کیفیتی نداشتیم مجبور شدیم دو مرتبه دست به تغییر بزنیم. امسال سعی کردیم یک کادر فنی را انتخاب کنیم که دغدغه و استرس سال گذشته را نداشته باشیم."


او در پاسخ به این خبر که گفته می شود این باشگاه برای جذب یک دروازه بان و  یک بازیکن دیگر هشت برابر سال قبل به آن بازیکنان پیشنهاد داده و قرارداد بسته است گفت:"متاسفانه بازار نقل و انتقالات امسال کاذب و هیجانی است. از طرفی هیچ جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه ها نگذاشتند که جلوی افزایش بی رویه قیمت را بگیرند و در عوض باهم در رقابت افتاده اند. اتفاق خوبی نیست. چقدر زیبا بود در یک نشست مشترک راهکار و چاره می اندیشیدیم که در شرایطی که وضع اقتصادی سخت است و سفره مردم کوچک شده  از این بالا رفتن بی رویه قیمت بازیکنان جلوگیری کنیم. امسال  بازیکنی که سال گذشته زیر یک میلیارد تومان بوده شش برابر می خواهد. نه ما حتی آقای قلعه نویی هم حاضر به همکاری نبود و بازیکن می رفت. او می گفت 4-5 برابر از تیم های دیگر پیشنهاد دارم و ما هم گفتیم به سلامت. باشگاه گل گهر وارد هیجانات بازار نمی شود و داریم بدون سر و صدا کار را پیش می بریم."


او در این رابطه که آیا بودجه این تیم رشد داشته است گفت:"بودجه ما رشد داشته است. سال گذشته باشگاه گل گهر از نظر بودجه  جزو 4 تیم پایین جدول بودیم. اگر همه به صورت شفاف بودجه شان را اعلام کنند  ما هم استقبال می کنیم.سال گذشته ما  بازیکن میلیاردی نداشتیم. تیم قعر جدول بود وبا توجه به چالش هایی که داشتیم امسال افزایش بودجه در نظر گرفته شده است. اما این افزایش بودجه منطقی بود و بازهم می گویم اگر همه باشگاه اعلام کنند ما هم اعلام می کنیم اما تنها می گویم بودجه ما بین 50 تا 60 درصد افزایش پیدا کرده است."

دیدگاه‌ها