کد خبر : 1707664 | 23 شهریور 1399 ساعت 15:04 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

عمر السومه: مصمم هستیم الشرطه را ببریم

عمر السومه ستاره سوری تیم الاهلی، بر جاه طلبی این تیم برای حضور موفق در مرحله گروهی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تأیید کرد.

عمر السومه: مصمم هستیم الشرطه را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی عربستان در چارچوب رقابت های دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عصر دوشنبه در ورزشگاه خلیفه به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.


عمر السومه ستاره سوری این تیم، با حضور در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار بر انگیزه بالای این تیم برای تجربه یک چالش جدید در این رقابت ها تأکید کرد.


السومه در اظهارات خود در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: فردا به مصاف الشرطه می رویم. الحمدلله تیم ما از روحیه بالایی برخوردار است و مطمئناً هدف اول و آخر ما پیروزی و صعود به مراحل بالاتر این مسابقات است.


ستاره سوری افزود: ما تعداد زیادی بازیکن مصدوم داریم. الویس ساریچ که یکی از عناصر اصلی تیم بود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادیم. اما تمام بازیکنان تیم تلاش می کنیم و مصمم هستیم که به پیروزی برسیم و به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.


الاهلی به همراه استقلال، الشرطه و الوحده امارات در گروه نخست این رقابت ها حضور دارد. دیدار الاهلی و الشرطه فردا و از ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها