کد خبر : 1707780 | 23 شهریور 1399 ساعت 23:04 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

انتظار معجزه در روزهای پرفشار؛

شروع نویدکیا از غول مرحله آخر

ستاره محبوب سپاهانی ها که حالا ردای سرمربی گری سپاهان را پوشیده، از این پس باید پاسخگوی نتایج تیمش به عنوان سرمربی زردها باشد و کار خود را با یک مصاف بسیار سخت آغاز خواهد کرد.

شروع نویدکیا از غول مرحله آخر

به گزارش ورزش سه، تیم النصر که به تازگی لیگ عربستان را با کسب عنوان نایب قهرمانی آن هم زیر سایه تیم بسیار قدرتمند این روزهای الهلال پشت سر گذاشت اولین حریف محرم نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان است.

 

 

1526854

 


از بدشانسی یا خوش شانسی نویدکیاست که در اولین تجربه سرمربیگری، باید تیمش را در چهار بازی بسیار سنگین هدایت کند. اینکه او بتواند از این بازیها سربلند خارج شود بی تردید رویایی است که خیلی‌ها در ذهن می پرورانند، ولی محرم به حتم می‌داند که با وجود رقبایی که در گروهش قرار دارند کار بسیار سختی پیش رو دارد.


النصر تیمی بسیار آماده که از بین 8 ستاره خارجی اش مجوز استفاده از 4 بازیکن را دارد، با این وجود آمار خیره کننده 63 گل در دو فصل عبدالرزاق حمداله در لیگ عربستان و درخشش این تیم در همه بازیهای اخیر نشان از قدرت این تیم دارد. 

 

 

1526855

 


جالب اینکه النصریها در بازیهای خارج از خانه لیگ عربستان در این فصل حتی از الهلال هم بهتر کار کرده اند و بهترین تیم عربستان بوده اند و حضور در دوحه برای آنها به نوعی بازی خارج از خانه هم محسوب می شود. از طرفی سپاهان بعد از دو مصاف با النصر قدرتمند باید به مصاف السد هماهنگی برود که ژاوی درست کرده و العینی که علیرغم یک پیروزی آسیان در دور رفت، همیشه گربه سیاه سپاهان بوده است. 


این درست که محرم می‌داند تلاش بازیکنانش برای نمایش بهترین عملکرد در این مسابقات خواسته هواداران این تیم است، ولی به هر حال بدش نمی‌آید در روزهای که کسی از او انتظار معجزه ندارد، شاهکار صعود را به هواداران سپاهان هدیه کند؛ کاری که روی کاغذ با توجه به نتایج سپاهان در بازی‌های اخیر لیگ و جام حذفی و فرصت کمی که در اختیار سرمربی جدید قرار داشته، بسیار مشکل به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها