کد خبر : 1707876 | 24 شهریور 1399 ساعت 14:20 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

کار انتقال مدافع فرانسوی به بارسا تمام شده بود

اریک آبیدال قبل از برکناری از بارسلونا تقریبا با مدافع چپ باشگاه رن به توافق نهایی رسیده بود.

کار انتقال مدافع فرانسوی به بارسا تمام شده بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسا از بایرن و حذف تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان، بارسلونا دستخوش تحولات زیادی شد که یکی از آنها برکناری اریک آبیدال از پست مدیریت ورزشی بود. مدافع چپ فرانسوی سابق بارسا که مدتی بود مدیریت ورزشی باشگاه را برعهده داشت، از سوی رئیس باشگاه برکنار شد و جای خود را با رامون پلانس داد.

 

 

1521270

 

 

آبیدال پیش از اخراج، برنامه هایی برای تقویت بارسا داشت که همه نیمه تمام ماند. او اعتقاد داشت که سمت چپ تیم نیاز به نیرویی جدید دارد که بتواند جوردی آلبا را به چالش بکشد. بارسا فصل گذشته جونیور فیرپو را از بتیس جذب کرده بود ولی این بازیکن نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد و آبیدال قصد داشت جونیور را در فهرست فروش بگذارد و در عوض فایتو موآسا را از رن به خدمت بگیرد.

 

 

1527052

 

 

آبیدال تقریبا با مدافع چپ 23 ساله فرانسوی تمام کرده بود و همه توافقات نیز صورت گرفته بود ولی در نهایت برکنار شد. موآسا فصل گذشته 32 بازی برای رن انجام داد، سه گل زد و دو پاس گل نیز داد.

آبیدال همچنین رایان آیت نوری مدافع چپ 19 ساله آنژه را نیز به عنوان پلان B مدنظر داشت اما هیچکدام در حال حاضر مورد نظر رامون پلانس قرار ندارند و احتمالا بارسا در این پست بازیکنی جدید جذب نخواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها