کد خبر : 1707942 | 24 شهریور 1399 ساعت 20:20 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

مالدینی: تونالی توانست به رویای خود تحقق ببخشد

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان در رابطه با انتقال ساندرو تونالی به این تیم صحبت کرد.

مالدینی: تونالی توانست به رویای خود تحقق ببخشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه تیم های زیادی مثل یوونتوس و اینتر خواهان جذب پدیده فوتبال ایتالیا یعنی ساندرو تونالی شده بودند، این میلان بود که گوی سبقت را از آن ها ربود و موفق شد ساندرو تونالی را از برشا به خدمت بگیرد. این ستاره جوان که طی روزهای اخیر در تمرینات روسونری شرکت کرده بود امروز به شکل رسمی به رسانه ها معرفی شد.

 

مدیر ورزشی باشگاه میلان یعنی پائولو مالدینی درباره این انتقال گفت: " او بسیار جوان است و به رویای خود یعنی پوشیدن پیراهن میلان تحقق بخشیده است. این انتقال حدود یک ماه پیش غیر قابل تصور بود. با این حال ما به خاطر عزم راسخ تونالی، تلاش ایجنت ها، کمک رئیس باشگاه برشا ماسیمو سلینو و همچنین روسای باشگاه که مسیر را تغییر دادند متوجه شدیم که می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم و به اینجا رسیدیم."

 

 

1525988

 

 

روسونری روز پنج شنبه در چهارچوب رقابت های مقدماتی لیگ اروپا به مصاف تیم شامروک روورز خواهد رفت. مالدینی در این باره گفت: " ما آماده هستیم اما با این حال این یک بازی کاملاً ترسناک است. زیرا حریف ما در لیگ ایرلند رده های بالای جدول را به خود اختصاص داده است. ما چند مشکل داریم؛ آنته ربیچ محروم است، رافائل لیائو و برخی دیگر از مدافعان مصدوم شده‌اند و این یک مسابقه خارج از خانه است بنابراین کاملاً نگران هستیم."

دیدگاه‌ها