کد خبر : 1707956 | 24 شهریور 1399 ساعت 21:00 | 26.8K بازدید | 8 دیدگاه

بلاتکلیفی هواداران و اخبار متناقض درباره استراماچونی

باشگاه استقلال با دفع الوقت ادامه دار، پرونده بازگشت آندره آ استراماچونی سرمربی سابق این تیم را روی هوا نگه داشته است.

بلاتکلیفی هواداران و اخبار متناقض درباره استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، پس از واکنش استراماچونی، مترجم و وکیل او، نسبت به موضوع توقف مذاکرات استقلال با استراماچونی و در شرایطی که صحبت هایی مبنی بر مختومه شدن این پرونده به گوش می رسد، هواداران استقلال به دنبال خبر موثق و نهایی در این خصوص هستند.


بنا بر آنچه که امروز در فضای هواداری استقلال قابل مشاهده است، آنها به هیچ وجه سرمربی دیگری را بجز استراماچونی برای نیمکت تیمشان نمی پذیرند و با توجه به مانور مدیرعامل استقلال بر روی موضوع بازگشت سرمربی ایتالیایی که در نهایت منجر به از دست رفتن قهرمانی در جام حذفی شد، او حالا موظف است که به وعده خود عمل کند.


از روز گذشته و در شرایطی که به نظر می رسید استقلال باید پاسخ صحبت های پاستورلو وکیل استراماچونی را بدهد، این باشگاه در سکوتی بی سابقه فرو رفته است و در شرایطی که هنوز اخبار مربوط به انتقالات بازیکنان و تکمیل کردن تیم در آسیا به گوش می رسد، مسئله استراماچونی به صورت لاینحل باقی مانده و کسی از سرنوشت مذاکرات یا تمایل طرفین و شرایط احتمالی برای حضور مجدد سرمربی ایتالیایی بر روی نیمکت خبر ندارد.


قرار بود امروز جلسه هیئت مدیره در این باره تشکیل شود و با ختم بیانیه ای رسمی از طرف باشگاه استقلال، این موضوع حل و فصل شود که این اتفاق رخ نداد. این در شرایطی است که ممکن است استقلال با تمدید یکی از بازیکنان فصل گذشته، در حفظ اسکلت تیمش به موفقیت صد در صدی برسد.

دیدگاه‌ها