کد خبر : 1708051 | 25 شهریور 1399 ساعت 12:15 | 56.5K بازدید | 14 دیدگاه

اعتراض پرسپولیسی‌ها به داور بازی با التعاون (عکس)

احمد الکاف به عنوان داور بازی پرسپولیس - التعاون انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه، این داور ۳۷ ساله عمانی در حالی بازی پرسپولیس و تیم عربستانی را سوت می‌زند که قضاوت هایش برای سرخپوشان پایتخت اغلب با جنجال همراه بوده است. 

یکی از این دیدارها نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ بود که پرسپولیسی ها با انگیزه فراوان برای جبران نتیجه وارد زمین شدند اما یک پنالتی بحث برانگیز از سوی این داور کار را برای سرخ ها تمام کرد و پروژه بازگشتشان را ناکام گذاشت. در آن صحنه به وضوح مشخص بود که خطا بیرون محوطه انجام شده است. در همان بازی همچنین یک پنالتی هم به سود پرسپولیسی ها اعلام نشد.

 

الکاف در بازی السد - الهلال سال پیش هم اشتباهاتی تأثیرگذار داشت که منجر به صعود الهلال به فینال آسیا شد؛ اشتباه نخست روی صحنه اخراج عبدالکریم حسن رخ داد و همچنین در نیمه دوم نیز گل سالم بغداد بونجاح مردود شد تا السد نیز مثل پرسپولیس از صعود به فینال بازماند.

حالا هواداران پرسپولیس که از این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ناراضی هستند، در شبکه های اجتماعی و به خصوص توییتر با تصاویر همان مسابقه معروف مقابل الهلال عربستان به AFC اعتراض کرده‌اند و خواستار تغییر داور شده‌اند؛ خواسته ای که البته بسیار بعید است مورد توجه قرار بگیرد.

 

1527339

دیدگاه‌ها