کد خبر : 1708080 | 25 شهریور 1399 ساعت 15:10 | 47.5K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

قول شفاهی ستاره پی اس جی به رئال مادرید

کیلیان امباپه تابستان بعد و در صورت گرفتن مجوز جدایی از پی اس جی راهی رئال مادرید خواهد شد.

قول شفاهی ستاره پی اس جی به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کیلیان امباپه ستاره 21 ساله پی اس جی درخواست جدایی از این باشگاه را داده است. این ادعایی بود که نشریه تایمز مطرح کرد و به سرعت نیز در میان رسانه های ورزشی اروپا بازتاب پیدا کرد.

طبق این گزارش، اخیرا امباپه به همراه وکلایش با ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی ملاقات داشته و به وی گفته است که فصل 21-2020 آخرین فصلی است که او برای باشگاه بازی خواهد کرد. امباپه تاکید کرده است که قصد تمدید قرارداد ندارد و از الخلیفی خواسته تا تابستان بعد مانع جدایی اش نشود و مسیر برای جدایی اش را هموار کند.

تایمز نوشته بود که رئال بیش از تیم های انگلیسی و بارسلونا شانس جذب امباپه را دارد.

 

 

1520867

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو، جوزپ پِدرِرول ادعا کرد که کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز رئیس رئال قول داده است که فصل بعد و در صورتی که الخلیفی به وی مجوز جدایی بدهد، راهی رئال خواهد شد.

امباپه سال 2017 نیز تا یکقدمی رئال رفت ولی باشگاه مادریدی حاضر نشد 14 میلیون یورو دستمزد درخواستی او را قبول کند. 4 سال بعد اما ستاره فرانسوی همه چیز را برای تحقق رویای بازی در رئال مهیا می بیند و انتظار دارد که مدیر پی اس جی هم به وی بدون هیچ مشکلی مجوز جدایی بدهد.

 

 

1448743

 

 

حضور زین الدین زیدان و دیگر فرانسوی های رئال و نیز اعتبار رئال به عنوان تیمی همیشه مدعی قهرمانی چمپیونزلیگ و مهمتر از همه، علاقه خود او به این باشگاه از کودکی باعث شده تا او رئال را گزینه اول خود در صورت جدایی از پی اس جی قرار دهد.

رئال مادرید نیز که تابستان امسال هیچ بازیکنی جذب نکرده، خوشبین است که تابستان بعد با پیشنهادی بین 120 تا 150 میلیون یورو، امباپه را به خدمت بگیرد. پرز روی قول امباپه و توافق شفاهی این بازیکن، حساب ویژه ای باز کرده است.

دیدگاه‌ها