کد خبر : 1708177 | 25 شهریور 1399 ساعت 22:22 | 157.9K بازدید | 4 دیدگاه

عطش فوق ستاره آرژانتینی برای یک موفقیت بزرگ

افشاگری گل درباره لئو مسی بعد از مصاحبه جنجالی

وب سایت معتبر گل بعد از گذشت چند روز از مصاحبه با لیونل مسی ادعای جالب توجهی را مطرح کرده است.

افشاگری گل درباره لئو مسی بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم اینکه لیونل مسی یکی از موفق ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به لحاظ افتخارات باشگاهی محسوب می‌شود و با بارسلونا به تمام عناوین ممکن دست یافته اما او در سطح ملی نتوانسته توفیقی به دست آورد و همواره به این دلیل مورد انتقادات هواداران فوتبال آرژانتین قرار گرفته است.

 

 

1527528

 



البته مسی با تیم ملی امید آرژانتین در رقابت‌های المپیک 2008 به مقام قهرمانی دست یافت و با تیم جوانان این کشور نیز در سال 2005 قهرمان جهان شد. با این حال او هرگز نتوانست با تیم بزرگسالان آلبی‌سلسته موفقیتی کسب کند.



با این حال مسی چندین بار تا آستانه کسب جام ملی نیز پیش رفت که مهمترین آنها به سال 2014 برمی گردد؛ جایی که او با تیم ملی آرژانتین به فینال رقابت‌های جام جهانی راه یافت اما نهایتاً در یک بازی بسیار نزدیک در مقابل آلمان شکست خورد تا یک حسرت بزرگ برایش رقم بخورد. اتفاقی که بعد از آن در رقابت‌های کوپا‌آمریکا نیز برای مسی تکرار شد.

 

 

1527526

 


چندی پیش بود که وبسایت معتبر گل دست به کار بزرگی زد و بعد از شایعات فراوانی که در رابطه با جدایی لیونل مسی از بارسلونا مطرح شده بود با این بازیکن مصاحبه ای انجام داد؛ گفت‌وگویی که خروجی آن باقی‌ماندن لیونل مسی در بلوگرانا بود.



حالا اما گل بعد از گذشت چند روز از آن مصاحبه ادعای جالبی را مطرح کرده است. این سایت مدعی شده که بعد از مصاحبه با لیونل مسی به یک نکته مهم پی برده اند و آن عطش فراوان فوق ستاره آرژانتینی برای موفقیت تیم ملی کشورش است.



گل می گوید که مسی به سرمربی جدید آلبی‌سلسته یعنی لیونل اسکالونی بسیار خوشبین است و هیجان زیادی از کار کردن با او دارد. از طرفی مسی اعتقاد دارد که اسکالونی بازسازی تیم ملی آرژانتین را به بهترین شکل ممکن انجام داده و جوانان خوبی را جایگزین بازیکنان پا به سن گذاشته کرده است؛ در واقع حالا مسی بیش از هر زمان دیگری به کسب جام ملی با آرژانتین در رقابت‌های کوپا‌آمریکا 2021 امیدوار شده است.

 

 

1527525

 

 


در واقع گل به نوعی فاش کرده که هدف اصلی لیونل مسی تا پایان دوران فوتبالش موفقیت با تیم ملی آرژانتین خواهد بود؛ موضوعی که می تواند مهر تاییدی باشد مبنی بر اینکه او انگیزه اش در سطح باشگاهی نسبت به ملی کاهش یافته است.

دیدگاه‌ها