کد خبر : 1708184 | 25 شهریور 1399 ساعت 23:23 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لیون:

بارتومئو گفت بارسلونا توانایی جذب دیپای را ندارد

ژان میشل اولاس، درباره شایعه انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

بارتومئو گفت بارسلونا توانایی جذب دیپای را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی لوئیس سوارز از بارسلونا قطعی به نظر می‌رسد و گفته می‌شود که این مهاجم اروگوئه‌ای به زودی راهی یکی از دو تیم یوونتوس و اتلتیکو مادرید خواهد شد؛ موضوعی که باعث شده بلوگرانا به دنبال جذب جانشینی برای لوئیس سوارز در خط حمله خود باشد.

 

 

1521893

 

 

در هفته‌های گذشته از نام های زیادی برای تقویت فاز هجومی تیم رونالد کومان نام برده شده است اما اینطور به نظر می آید که هموطن سرمربی جدید بارسا یعنی ممفیس دیپای گزینه اصلی محسوب می شود. در واقع کومان، مهاجم هلندی باشگاه لیون را بهترین گزینه برای جانشینی احتمالی لوئیس سوارز تلقی می‌کند و از سران بلوگرانا درخواست کرده هر طور که شده این بازیکن را به خدمت بگیرند.

 

در ساعات اولیه امروز نشریه تلگراف الان مدعی شد که انتقال دیپای به بارسلونا قطعی شده است و او به زودی با این تیم کاتالانی قرارداد امضا خواهد کرد. موضوعی که البته توسط باشگاه بارسلونا تکذیب شد. حالا اما صحبت‌های رئیس باشگاه لیون نیز نشان می‌دهد که انتقال مهاجم هلندی به بارسا تقریباً غیرممکن خواهد بود.

 

 

1526174

 

 

ژان میشل اولاس در این باره گفت: " جوزپ بارتومئو روز یکشنبه به من گفت که بارسلونا به خاطر مسائل به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا سختی زیادی کشیده و فرصتی برای ارائه پیشنهاد نخواهد داشت."

دیدگاه‌ها