کد خبر : 1708250 | 26 شهریور 1399 ساعت 11:22 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

ایران – عمان ؛ شاید وقتی دیگر

فدراسیون فوتبال در تلاش است از روزهای فیفا در ماه اکتبر برای تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی استفاده کند و تا اکنون بازی با ازبکستان قطعی شده است.

ایران – عمان ؛ شاید وقتی دیگر 

 به گزارش "ورزش سه"، بازی با ازبک ها در تاشکند و 17 مهر برگزار می شود. دومین روز فیفا هم 21 مهر خواهد بود که فدراسیون فوتبال برای پر کردن تقویم مذاکرات متعددی را با عمانی ها داشت اما در نهایت نتوانست فدراسیون فوتبال عمان را برای برگزاری این دیدار متقاعد کند. این در حالی است که بعد از لغو بازی دو تیم در خرداد ماه به دلیل ویروس کرونا دو کشور توافق کرده بودند در اولین فرصت با هم مسابقه دهند اما مشکل این جاست که تیم برانکو به دلیل تعطیلی فوتبال عمان آماده این مسابقه نیست. عمان بر خلاف ایران که بعد از تاخیر چند ماهه لیگ خود را از سر گرفت به بهانه کرونا دستور به تعطیلی بازی های لیگ داده بود. با این حال ارتباط صمیمانه فدراسیون فوتبال ایران و عمان برقرار است و دو کشور در آینده ای نزدیک برای برگزاری این بازی دوستانه با هم توافق خواهند کرد. 

 

فدراسیون فوتبال در تلاش است بعد از منتفی شدن حضور عمان در تهران و در استادیوم آزادی  تیم ملی را مهیای بازی با تاجیک ها در شهر دوشنبه  کند. در صورتی که این بازی نهایی شود اسکوچیچ و تیمش بعد از بازی با ازبک از شهر تاشکند راهی شهر دوشنبه خواهند شد تا با تاجیک ها مسابقه دهند.

دیدگاه‌ها