کد خبر : 1708324 | 26 شهریور 1399 ساعت 15:31 | 29.1K بازدید | 5 دیدگاه

وکیل تراکتور: فدراسیون مستقل رای بدهد

وکیل باشگاه تراکتور ابراز امیدواری کرد در پرونده انتقال مظاهری به استقلال، رأی کمیته تعیین وضعیت به سود این باشگاه باشد.

وکیل تراکتور: فدراسیون مستقل رای بدهد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی منتظر وکیل باشگاه تراکتور پس از پایان جلسه کمیته تعیین وضعیت درباره شکایت این باشگاه از رشید مظاهری برای عقد قرارداد با استقلال، درباره رأی صادر شده از سوی کمیته گفت: نتیجه طبیعتا من نمی‌توانم عرض کنم چرا که ممنوعیت آیین‌نامه‌ای وجود دارد اما جلسه خوبی بود، امیدوارم که براساس آنچه بر آیین‌نامه دلالت می‌کند؛ دوستان عزیز ما در کمیته تعیین وضعیت فوتبال همانطور که تکلیف دارند با حسن نیت و مستقل عمل کنند، رأی را بدهند و ظاهر جلسه نیز چنین بود که آن‌ها مستقل عمل می‌کنند.

وی در واکنش به مستندات ارائه شده از سوی رشید مظاهری در حالی‌که تراکتور حق و حقوقات‌اش را پرداخته کرده، افزود: به هر حال ایشان ادعایی داشتند و این ادعا استمهال شده و منتظر هستیم تا در جلسه دیگری یا ادله‌ای که ارائه می‌کنند، رسیدگی شود.

منتظر درباره بازگشت احتمالی رشید مظاهری به تراکتور گفت: تصمیم با مدیران ارشد باشگاه‌ست و وکالت من در حد همین پرونده حاضر است.

 

وکیل باشگاه تراکتور در پاسخ به تبعات رأی کمیته تعیین وضعیت برای مظاهری و باشگاه استقلال گفت: آنچه که آیین‌نامه بر آن دلالت می‌کند، موضوع غرامت و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات است که آیین‌نامه به روشنی بر آن دلالت می‌کند؛ با فرض این‌که استدلالات ما در این پرونده درست باشد. تعیین مقدار غرامت نیز برعهده کمیته‌ست.

 

مهدی منتظر در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره توضیح جزئیات جلسه گفت: براساس آیین‌نامه اظهارات مطرح شده در جلسه محرمانه‌ست و تکلیف آیین‌نامه‌ای دارم؛ طبیعتا من مطالب مطرح شده را به مدیران باشگاه منتقل خواهم کرد و اگر آقایان صلاح دانستند، حتما در این‌باره صحبت می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها