کد خبر : 1708447 | 27 شهریور 1399 ساعت 12:48 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم مسی برنامه گریزمان را تغییر نداد

تغییر تصمیم لیونل مسی مبنی بر جدایی نیز تفاوتی در انگیزه های آنتوان گریزمان برای فصل جدید ایجاد نکرده است.

تصمیم مسی برنامه گریزمان را تغییر نداد

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته بود که ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید بعد از جنجال های فراوان با رقم 120 میلیون یورو راهی نوکمپ شد. آنتوان گریزمان پس از سپری کردن یک فصل اول عجیب و ناامیدکننده در بارسلونا، حالا دوباره به ارائه بهترین عملکرد در نیوکمپ متمرکز شده است. اعتماد بیش از حد رونالد کومان به مهاجم فرانسوی و بازگشت احتمالی او به پست مرکزی در خط حمله به این معنی است که گریزمان برای فصل جدید انگیزه زیادی دارد.

 

1509017

 

چند روز اخباری در مورد جدایی این ستاره فرانسوی از بارسلونا منتشر شد، اما اطرافیان او درخواست گریزمان برای پیوستن به منچسترسیتی را تکذیب کردند. پس از شکست 8-2 مقابل بایرن که گریزمان به عنوان بازیکن تعویضی در آن دیدار به میدان رفت، شایعاتی مبنی بر تمایل او به بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا شنیده شده بود. با این حال وقتی لیونل مسی تصمیم به ترک بارسا گرفت همه چیز تغییر کرد. این شایعات همراه با حضور رونالد کومان به بارسلونا به گریزمان انگیزه لازم را داده است.

 

اما اگرچه در نهایت تصمیم  مسی تغییر کرد و به نظر او حداقل یک فصل دیگر را در نیوکمپ خواهد ماند، اما برنامه گریزمان تغییر نخواهد کرد. ستاره فرانسوی می داند که رونالد کومان اعتماد زیادی به او دارد و به همین دلیل می خواهد توانایی های خود را در نوکمپ ثابت کند.

دیدگاه‌ها