کد خبر : 1708454 | 27 شهریور 1399 ساعت 13:53 | 93.5K بازدید | 5 دیدگاه

گروه مرگ در انتظار بارسلونا در لیگ قهرمانان

ممکن است گروهی دشوار در لیگ قهرمانان در انتظار شاگردان رونالد کومان باشد.

گروه مرگ در انتظار بارسلونا در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان باعث شده این تیم بعد از سالها شانس سرگروهی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست بدهد. رئال مادرید و سویا برای قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جدید در سید یک حضور دارند و دو نماینده دیگر اسپانیا یعنی بارسلونا و اتلتیکو مادرید در سید دوم جای خواهند گرفت.

 

1527860

 

شاگردان زین الدین زیدان به دلیل فتح عنوان قهرمانی در فصل گذشته در لالیگا و سویا به علت قهرمانی در لیگ اروپا سرگروه خواهند بود. تیم های دیگر سید اول شامل بایرن مونیخ، لیورپول، یوونتوس، پاری سن ژرمن، زنیت و پورتو هستند. به جز بارسا و اتلتیکو، تیم های منچسترسیتی، منچستر یونایتد، شاختار دونتسک، دورتموند، چلسی و آژاکس دیگر تیم های سید دوم را تشکیل می دهند.

 

اما تیم های سید سوم و چهارم هنوز به تایید یوفا نرسیده است. بدین ترتیب هنوز تکلیف تیم هایی چون لایپزیش، اینتر، لاتزیو، آتالانتا، لوکوموتیو مسکو، المپیک مارسی، کلوب بروژ، مونشن گلادباخ، استانبول باشاکشهیر و رن مشخص نیست و البته بعد از برگزاری بازی های پلی آف نام شش تیم دیگر نیز به این فهرست اضافه شده و بعد در مورد جایگاه شان تصمیم گیری خواهد شد. اما در این شرایط احتمال تشکیل گروه مرگ با حضور تیم هایی چون لیورپول، بارسلونا، لایپزیش و اینتر وجود دارد.

دیدگاه‌ها