کد خبر : 1708471 | 27 شهریور 1399 ساعت 14:25 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

شیرینی برد و تلخی شکست به پای همه است؛ 

ژاوی: خودم و بازیکنانم عاشق این فشار هستیم

سرمربی تیم فوتبال السد می گوید تیمش باید از موقعیت هایی که ایجاد می کند، بهتر استفاده کند.

 ژاوی: خودم و بازیکنانم عاشق این فشار هستیم 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد که تیمش در شروع دوباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به پرگل ترین تساوی تاریخ خود رسید و با نتیجه 3 بر 3 مقابل العین امارات متوقف شد، حرف هایش را اینطور در کنفرانس خبری پیش از دیدار برگشت برابر العین آغاز کرد و گفت: ما فقط برای سه امتیاز بازی می کنیم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم. ما بازیکنانی داریم که می توانند تفاوت ایجاد کنند و من اطمینان بزرگی به آنها دارم.


او سپس  با اشاره  به بازی رفت ادامه داد: ما در بازی رفت حداقل 10 شانس مسلم گلزنی ایجاد کردیم ولی نباید دفاع خوب را فراموش کنیم و از طرفی باید کارایی حملات خودمان را افزایش بدهیم.


ژاوی با تمجید از بازیکنان العین اضافه کرد: العین تیم قدرتمندی است و مربی توانمندی دارد که به شیوه دفاعی متمایزی بازی می کند. ما باید در مسابقه فردا عملکرد قویتری داشته باشیم و از فرصت های خود برای به دست آوردن پیروزی نهایت استفاده را ببریم.


سرمربی اسپانیایی السد در مورد اینکه آیا تیمش تحت فشار است، عنوان کرد: ما عاشق این نوع فشارها هستم و انتظار داریم که همه چیز برای السد خوب پیش برود. بازیکنان هم از اینکه زیر فشار توانایی هایشان را نشان دهند و بازی کنند، لذت می برند. ما در بازی آخر بهترین السد بودیم ولی مجبوریم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم. 


او حرف هایش را اینطور خاتمه داد: ما باید از بازی کردن لذت ببریم و اگر موفق شدیم برای همه به حساب می آید و در باخت هم چنین خواهد بود.

دیدگاه‌ها