کد خبر : 1708484 | 27 شهریور 1399 ساعت 14:45 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

بایرن مونیخ-شالکه با حضور هواداران در آلیانتس آرنا

روز جمعه و در بازی افتتاحیه بوندسلیگای 21-2020، ده درصد ورزشگاه اختصاصی بایرن به هواداران اختصاص پیدا خواهد کرد.

بایرن مونیخ-شالکه با حضور هواداران در آلیانتس آرنا

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید بوندس لیگا از روز جمعه آغاز می‌شود و بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، دولت این کشور با صدور اجازه حضور درصدی از تماشاچیان در ورزشگاه‌ها شرایط را به شکل آزمایشی بررسی خواهد کرد. بر اساس مجوز صادر شده، چیزی در حدود 20 درصد ظرفیت هر ورزشگاه می تواند با تماشاچی پر شود. باشگاه ها موظفند تهمیدات بهداشتی و پروتکل های مربوط به کرونا را با دقت هر چه بیشتر در استادیوم ها رعایت کنند.

 

 

1527975

 

 

روز گذشته باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که برای بازی مقابل مونشن گلادباخ 10 هزار هوادار می توانند در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک حضور پیدا کنند و امروز بایرن مونیخ هم تایید کرد که برای بازی افتتاحیه بوندسلیگا مقابل شالکه(جمعه ساعت 23) 10 درصد ورزشگاه آلیانتس آرنا به هواداران اختصاص پیدا خواهد کرد.

به این ترتیب 7500 هوادار بایرن مونیخ می توانند برای حمایت و تشویق تیم محبوب شان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

 

 

1527976

 

 

پس از شیوع کرونادر زمستان گذشته و وقفه ای یک ماه و نیمه، این بوندسلیگا بود که به عنوان اولین لیگ معتبر از سر گرفته شد و البته بازی ها بدون تماشاگر برگزار شد. پس از کنترل موفق کرونا در آلمان، دولت این کشور اکنون موافقت خود با بازگشت هواداران به ورزشگاه ها را اعلام کرده اما در فاز اول نباید بیش از 20 درصد ورزشگاه ها پر شود.

 

دیدگاه‌ها