کد خبر : 1708537 | 27 شهریور 1399 ساعت 22:00 | 42.1K بازدید | 4 دیدگاه

بیانیه کیکه ستین علیه بارسا: شکایت می‌کنم

کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا با انتشار یک بیانیه اعلام کرد قصد دارد علیه این باشگاه دست به اقامه دعوای حقوقی بزند.

بیانیه کیکه ستین علیه بارسا: شکایت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا که چندی پیش از این تیم اخراج شد لحظاتی پیش با انتشار یک بیانیه از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد علیه باشگاه کاتالان در دادگاه اقامه دعوا خواهد کرد. کیکه ستین تا دیروز 16 سپتامبر به بارسلونا مهلت داده بود تا حکم اخراج او را علناً ابلاغ کند. درخواستی که از طرف بارسلونا اجابت نشد.

 

1528070

 

وکلای ستین پیشتر با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا خواهان حل و فصل اختلافها درباره اخراج او در تاریخ 26 آگوست شده بودند.

 

با سکوت باشگاه بارسلونا در مقابل درخواستهای کیکه ستین، بر اساس آنچه ستین حالا در بیانیه خود اعلام کرده او و تیم حقوقی‌اش و همچنین دستیاران او در بارسا تصمیم گرفته اند علیه باشگاه به دادگاه شکایت کنند.

 

1528071

متن بیانیه منتشر شده کیکه ستین علیه بارسلونا

 

باید به این نکته توجه داشت که قرارداد کیکه ستین با باشگاه بارسلونا تا سال 2022 اعتبار داشت. مساله اخراج ستین و شکایت او علیه بارسلونا فشار جدیدی علیه رئیس باشگاه یوسپ ماریا بارتومئو ایجاد خواهد کرد. کسی که دیروز اعلام شد جمع آوری امضا برای رای عدم اعتماد به او به حدنصاب رسیده است.

 

مشکل دیگر بارسلونا با توجه به مساله کیکه ستین این است که تا زمان حل و فصل نشدن این مساله کومان فعلاً و تا زمان برگزاری اولین جلسه دادگاه قادر به حضور روی نیمکت بارسا در بازهای رسمی نیست و در نتیجه دست کم در اولین بازی بارسا در هفته آینده او را روی نیمکت این تیم نخواهیم دید.

 

 

دیدگاه‌ها