کد خبر : 1708586 | 28 شهریور 1399 ساعت 11:05 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه ویژه مورینیو برای بیل: دو هفته تمرین سخت!

دیلی میل می‌گوید تاتنهام در بدو ورود گرت بیل به این باشگاه برای او یک دوره تمرینی فشرده تدارک خواهد دید تا او بتواند از نظر آمادگی بدنی به شرایط لازم برای لیگ برتر برسد.

برنامه ویژه مورینیو برای بیل: دو هفته تمرین سخت!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه ملحق شدن گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید به تاتنهام تقریباً قطعی به نظر می رسد رسانه انگلیسی دیلی میل مدعی شد باشگاه تاتنهام برای رساندن گرت بیل به شرایط بدنی لازم برای حضور در مسابقات لیگ برتر برای او یک دوره تمرینی فشرده طراحی کرده و او در بدو ورود به تاتنهام این دوره را آغاز خواهد کرد. به همین دلیل ممکن است رسیدن بیل به آمادگی لازم مورد نظر تاتنهام 2 تا 4 هفته طول بکشد.

 

1528181

 

بیل در حال حاضر از ناراحتی زانو که اوایل ماه جاری میلادی زمانی که با پیراهن تیم ملی ولز به میدان رفته بود به آن دچار شد رنج می‌برد. با اینکه مصدومیت زانوی او جدی نیست ولی گفته می‌شود او به هر حال برای بازگشت به اوج آمادگی به مدتی زمان نیاز دارد.

 

تاتنهام می‌داند گرت بیل از ماه فوریه یعنی حدود هفت ماه گذشته تا امروز چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی تنها 125 دقیقه بازی کرده و در نتیجه برای رسیدن به سطح مورد نظر باشگاه تاتنهام باید مدت زمانی را به تمرین اختصاص دهد.

 

1528182

 

رسانه‌های نزدیک به باشگاه تاتنهام تخمین زده اند که رسیدن گرت بیل به سطح مورد نظر باشگاه چیزی حدود دو هفته زمان می‌برد ولی دیل میل می‌گوید با توجه به اینکه ژوزه مورینیو قصد دارد هر چه سریع‌تر و در کمترین زمان ممکن از بیل استفاده کند ممکن است او بعد از دو هفته بتواند اولین بازی اش برای اسپرز را انجام دهد.

 

 

دیدگاه‌ها