کد خبر : 1708606 | 28 شهریور 1399 ساعت 12:46 | 47.8K بازدید | 3 دیدگاه

شکست 37-0؛ تاوان ترس از کرونا در آلمان!

یک تیم آلمانی که قصد داشت برای جلوگیری از ابتلا به کرونا قوانین فاصله اجتماعی را در زمین پیاده کند از حریفش با نتیجه 37-0 شکست خورد!

شکست 37-0؛ تاوان ترس از کرونا در آلمان!

به گزارش "ورزش سه"، یک تیم آماتوری آلمانی به نام ریپدورف مولزن در جریان بازی با حریف خود برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان خود به کرونا تصمیم گرفت با رعایت قوانین فاصله اجتماعی به میدان برود. این تیم تنها هفت بازیکن به میدان فرستاد و تصمیم گرفت در خط دفاعی از کم شدن فاصله مدافعین برای ایجاد یک خط دفاعی متراکم خودداری کند. اما نتیجه این تهمیدات برای این تیم فاجعه‌بار بود و به شکست 37-0 منجر شد!

 

1528216

 

پیش از مسابقه دو تیم که دیروز در لیگ دسته سوم ایالت ساکسونی که در کل فوتبال باشگاهی آلمان لیگ دسته یازدهم به حساب می‌آید، ادعا شد بازیکنان تیم حریف یعنی هولدن‌اشتات در مسابقه قبلی با تیمی بازی کرده اند که یکی از بازیکنانش به ویروس کرونا مبتلا بوده.

 

با اینکه تست کرونای همه بازیکنان هولدن‌اشتات منفی شده بود اما ریپدورف مدعی بود از بازی در مقابل این تیم هراس دارد و در نتیجه تصمیم گرفت به جای یازده بازیکن با هفت بازیکن به میدان برود. این کمترین تعداد بازیکن است که طبق قوانین یک بازی می‌تواند با آن انجام شود.

 

هولدن‌اشتات وقتی شرایط را اینطور دید به حریفش رحم نکرد و عملاً هر دو دقیقه یکبار دروازه اش را باز کرد. درحالیکه بازیکنان ریپدورف سعی می کردند با رعایت فاصله از خطر ابتلا به کرونا دوری کنند بازیکنان هولدن اشتات با خیال راحت بارها و بارها دروازه حریف را باز کردند تا کار در نهایت با نتیجه عجیب و غریب 37-0 به سود هولدن اشتات به پایان برسد.

 

1528214

 

نتیجه این بازی و اتفاقات آن واکنشهای زیادی در آلمان به راه انداخته ولی مربی ریپدروف در پایان بازی از تصمیم تیمش دفاع کرد و گفت سلامت بازیکنانش برای او از هر چیزی مهمتر است. او در این باره گفت: " بازیکنان هولدن‌اشتات تصمیم ما را درک نمی کردند ولی ما نمی خواستیم ریسک کنیم. بازیکنان ما عملاً در زمین ایستاده بودند. برای مقابله با کرونا در چنین شرایطی هیچ راه حل مشخصی وجود ندارد ولی ما سلامت بازیکنان را از هر چیزی مهمتر می دانیم".

 

 

دیدگاه‌ها