کد خبر : 1708616 | 28 شهریور 1399 ساعت 13:17 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

تیم پرطرفدار بدون سرمربی و بازیکن؛

نفت آبادان همچنان در اغما

هر چند هفته گذشته کادر مدیریتی باشگاه صنعت نفت آبادان در سمت خود ابقا شدند اما هنوز خبری درباره فعالیت این تیم در لیگ بیستم مخابره نشده است.

نفت آبادان همچنان در اغما

به گزارش "ورزش سه" صنعت نفت آبادان تنها تیم لیگ برتری است که هواداران پرشمار این تیم هیچ تصوری از آینده‌اش ندارند و مشخص نیست با چه نفراتی می‌خواهد در لیگ بیستم شرکت کند؛ این تیم که هفته گذشته کادر مدیریتی فصل گذشته‌اش نیز ابقا شد و عیسی زاده مدیرعامل این تیم اعلام کرد به زودی فعالیت نقل و انتقالاتی و انتخاب سرمربی صورت خواهد گرفت، اما هنوز هیچ خبری از آبادان به گوش نمی‌رسد.

 

از دست دادن 11 بازیکن کلیدی و اصلی ترکیب صنعت نفت باعث شده است تا هواداران این تیم نگران آینده باشند چرا که تمامی رقبا در بازار نقل و انتقالات تابستانه کار خود را آغاز کرده‌اند و بسیاری حتی تمرینات آماده سازی‌شان را هم شروع کرده‌اند اما خبری از تعیین تکلیف صنعت نفت در لیگ بیستم نیست!

 

نام چند گزینه بومی و غیر بومی پیرامون نیمکت نفت آبادان به گوش می‌رسد اما هنوز مدیریت باشگاه تصمیمی را در این‌باره اتخاذ نکرده است تا در اغمای کامل یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار فوتبال ایران به سر ببرد و هواداران این تیم امیدوارند در هفته پیش‌روی هم تکلیف سکان‌دار تیم‌شان در لیگ بیستم مشخص شود و هم فعالیت نقل و انتقالاتی آن‌ها آغاز شود.

دیدگاه‌ها