کد خبر : 1708634 | 28 شهریور 1399 ساعت 14:30 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

پروفسور روکا:

سوارز به خوبی ایتالیایی می فهمید و حرف می زد

لوئیس سوارز به زودی گذرنامه ایتالیایی خود را دریافت خواهد کرد تا برای بازی در سری آ با مشکل مواجه نشود.

سوارز به خوبی ایتالیایی می فهمید و حرف می زد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا که در فهرست مازاد رونالد کومان قرار گرفته، این روزها در تلاش برای دریافت دستمزد فصل 21-2020 خود است تا سپس با این باشگاه فسخ کند. بارسا مخالف درخواست اوست و حاضر نشده تمام دستمزد او را پرداخت کند تا جدایی این بازیکن همچنان در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

 

 

1527758

 

 

سوارز چندی پیش با یوونتوس به توافق دست پیدا کرد اما او برای اینکه یک بازیکن اروپایی در ترکیب یووه محسوب شود، باید آزمون زبان ایتالیایی را با موفقیت پشت سر می گذاشت. سوارز روز گذشته در پروجا توانست از این مهم سربلند خارج شود ولی حالا احتمال انتقالش به یوونتوس بسیار اندک است و ادین ژکو به زودی پیراهن بیانکونری را به تن خواهد کرد.

ستاره بارسا اما به زودی گذرنامه ایتالیایی خود را دریافت خواهد کرد تا حداقل در صورت انتقال به یک باشگاه دیگر ایتالیایی، سهمیه بازیکن غیراروپایی محسوب نشود.

 

 

1528259

 

 

سوارز که روز گذشته در پروجا حاضر شده بود، با تایید پرفسور لورنزو روکا توانست مدرک B1 زبان خود را دریافت کند.

او در مصاحبه با خبرگزاری آنسا گفت:« آزمون سطح B1 یک آزمون شفاهی است و بیشتر به تسلط گفتاری و شنیداری فرد ارتباط دارد. یک ربع با سوارز در مورد مسائل غیرفوتبالی صحبت کردیم و باید بگویم او هیچ مشکلی در درک زبان نداشت و به خوبی هم ایتالیایی صحبت می کرد. در مورد اروگوئه، زندگی شخصی و مسائل فرهنگی حرف زدیم و مشخص بود که او قبلا به خوبی از زبان ایتالیایی شناخت داشت و در یکی دو هفته اخیر هم یک دوره فشرده زبان را پشت سر گذاشته بود.

در مجموع مصاحبت لذتبخشی بود و او بدون مشکل مدرکش را دریافت کرد. سوارز بسیار سمپاتیک بود و رفتاری کاملا دوستانه داشت.»

 

 

دیدگاه‌ها