کد خبر : 1708637 | 28 شهریور 1399 ساعت 14:55 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین ویری و تمجید ویژه از کاپیتان یوونتوس

کریستین ویری اسطوره فوتبال ایتالیا معتقد است که در اوج بودن جورجو کیه لینی می تواند نقش زیادی در موفقیت یوونتوس در فصل جدید داشته باشد.

کریستین ویری و تمجید ویژه از کاپیتان یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه لینی در ابتدایی فصل گذشته دچار یک مصدومیت شدید شد؛ موضوعی که باعث شد او تنها در چهار مسابقه فصل 20-2019 سری آ برای یوونتوس به میدان برود. در واقع به نظر می‌رسد که کیه‌لینی در سن 36 سالگی نیز مهره ای کاملاً کلیدی برای یووه به حساب می آید چرا که نبود او در فصل گذشته کاملا مشهود بود و به بیانکونری ضربه زد.

 

حالا اما ستاره سابق تیم ملی ایتالیا یعنی کریستین ویری به تمجید از کیه‌لینی پرداخته است. کریستین ویری در این باره گفت: " من فکر می‌کنم که یوونتوس در این فصل نیز به قهرمانی سری آ خواهد رسید البته اگر کیه‌لینی در شرایط خوبی باشد. با حضور او در ترکیب یوونتوس ریسک بسیار کمتری برای کسب اسکودتو توسط این تیم وجود خواهد داشت."

 

 

1429009

 

 

ویری در ادامه گفت: "یووه یک تیم ویرانگر است. این تیم در حال حاضر بسیار فوق العاده است و به وضوح نسبت به دیگر تیم ها از قدرت بیشتری برخوردار است. در شرایطی که کیه لینی به عنوان یک کاپیتان در اوج باشد کل تیم یووه عملکرد خوبی از خود ارائه خواهند داد نه فقط خط دفاعی. او یکی از بهترین مدافعان جهان محسوب می‌شود و از نظر کیفی، بدنی و ذهنی واقعا فوق العاده است. "

دیدگاه‌ها