کد خبر : 1708795 | 29 شهریور 1399 ساعت 11:15 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

جمال موسیالا؛ معرفی یک پدیده جدید توسط بایرن

جمال موسیالا پدیده نوجوان بایرن مونیخ در جریان پیروزی 8-0 این تیم مقابل شالکه گلزنی کرد تا رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا را بشکند.

جمال موسیالا؛ معرفی یک پدیده جدید توسط بایرن

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا پدیده نوجوان انگلیسی بایرن مونیخ دیشب در دومین بازی رسمی خود با پیراهن تیم باواریایی موفق به گلزنی شد تا رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا را به خود اختصاص دهد.

 

1528529

 

بایرن مونیخ دیشب در آلیانز آرنا شبی درخشان را پشت سر گذاشت تا در اولین قدم در فصل جدید نشان دهد در اوج قدرت به سر می برد. شاگردان هانسی فلیک در این بازی با درخشش ستاره هایی مثل سرژ گنابری، رابرت لواندوفسکی، لروی سانه و توماس مولر موفق شدند حریف شان را در هم بکوبند.

 

اما علاوه بر سرژ گنابری، لئون گورتزکا، رابرت لواندفسکی، توماس مولر و لروی سانه که هفت گل از گلهای بایرن را زدند جمال موسیالا پدیده انگلیسی و 17ساله بایرن هم گل آخر تیمش را زد تا تاریخساز شود.

 

1528530

 

جمال که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاده شده بود در جناح چپ بایرن صاحب توپ شد و با ورود به محوطه جریمه و شلیک توپ به سمت تیر نزدیک با شوتی کم ارتفاع موفق شد در دقیقه 81 دروازه شالکه را باز کرده و اولین گل حرفه ای خود با پیراهن بایرن را به ثمر برساند.

 

پدیده انگلیسی در حالی این گل را زد که 17 سال و 2015 روز سن داشت. او به این ترتیب موفق شد رکورد روکه سانتا کروز را شکسته و عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا را به خود اختصاص دهد.

 

جمال موسیالا که تابعیت انگلیسی دارد و عضو تیم ملی جوانان انگلیس است در آلمان به دنیا آمده. او پیش از آنکه در سال 2019 به بایرن ملحق شده و عضو تیم جوانان این تیم شود در آکادمی چلسی عضویت داشت.

 

1528531

 

جمال در ماه ژوئن و در بازی مقابل فرایبورگ اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان بایرن را انجام داده بود و به جوان‌ترین بازیکن بایرن تبدیل شده بود که در یک بازی رسمی برای این تیم به میدان می‌رفت.

 

 

دیدگاه‌ها