کد خبر : 1708833 | 29 شهریور 1399 ساعت 13:02 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت هیات مدیره با سرمربیگری پورموسوی در نفت

با بازگشت اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت آبادان بعد از استعفایی که داشتند، یکی از مباحث این تیم انتخاب جانشین بهنام سراج و تعیین وضعیت نیمکت طلایی پوشان است.

مخالفت هیات مدیره با سرمربیگری پورموسوی در نفت

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز پنجشنبه اعلام کرد تیم‌های نفت آبادان و مسجدسلیمان مورد حمایت این استان قرار می‌گیرند.به دنبال این تصمیم مشخص شد اعضای هیات مدیره و همینطور مدیرعامل باشگاه صنعت نفت که به تازگی از سمت خود استعفا کرده بودند به این باشگاه بازگشتند و فعالیت‌شان را ادامه خواهند داد.

 

در این رابطه یکی از مباحث اصلی جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان انتخاب سرمربی این تیم برای فصل بیستم است. گفته می‌شود انتخاب عیسی زاده، مدیرعامل این باشگاه برای نیمکت، سیروس پورموسوی، سرمربی سابق فولاد، استقلال خوزستان و فصل گذشته پارس جنوبی است. موضوعی که با مخالفت اعضای هیات مدیره همراه شده است تا همچنان وضعیت نیمکت این تیم نامشخص باشد.

 

نفت آبادان که با مشکلات مالی بزرگی فصل را به پایان رسانده بود، تا به امروز ستاره‌های اصلی خود را از دست داده تا کار برای لیگ بیستم برای این تیم سخت‌تر پیش بینی شود و باید دید اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه چه تصمیمی برای موفقیت تیم محبوب آبادانی‌ها خواهند داشت.

دیدگاه‌ها