کد خبر : 1708957 | 30 شهریور 1399 ساعت 00:53 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

بلاتکلیفی برای دوئل تشریفاتی نماینده ایران؛

شاگردان رحمتی در تمرین، الهلالی‌ها در بحران!

بازیکنان شهر خودرو پس از یک روز استراحت امشب (شنبه) تمرینات خود را پیش از دیدار مقابل الهلال عربستان انجام دادند.

شاگردان رحمتی در تمرین، الهلالی‌ها در بحران!

به گزارش "ورزش سه" پس از دو شکست متوالی یک گله مقابل شباب الاهلی امارات و حذف زودهنگام از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان مهدی رحمتی در تلاش هستند تا خود را برای دو دیدار باقیمانده آماده کنند و پایانی خوش را برای خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رقم بزنند؛ البته آن‌ها باید مقابل قهرمان آسیا و قهرمان ازبکستان در دو دیدار پیش‌روی صف‌آرایی کنند که امیدوارند بتوانند شکست سنگین در دور رفت را جبران کنند.

 

در حالی‌که شیوع گسترده کرونا در اردوی الهلالی‌ها باعث شده است تا دیدار با شهر خودرو در هاله‌ای از ابهام باشد، عنابی‌پوشان مشهدی بدون توجه به حواشی پیش آمده امشب (شنبه) تمرینات خود را دنبال کردند تا مهیای دیدار با الهلال شوند و امیدوار به کسب پیروزی مقابل حریف بحران زده خود باشند. چرا که در صورت برگزاری دیدار دو تیم، الهلالی‌ها بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارند و با ترکیبی جوان و حتی شاید با بهره بردن از بازیکنان نوجوانان مقابل رقیب ایرانی خود قرار می‌گیرند.

 

1528794

 

مهدی رحمتی در تمرین امشب شهر خودرویی‌ها صرفا در کسوت سرمربی کارش را دنبال کرد تا نشان بدهد تصمیمی برای حضور در درون دروازه تیمش در جدال مقابل الهلال عربستان ندارد و احتمالا بار دیگر نوبت به متین صفائیان خواهد رسید تا از دروازه تیمش حراست کند.

 

1528796

دیدگاه‌ها