کد خبر : 1709027 | 30 شهریور 1399 ساعت 12:44 | 127.7K بازدید | 3 دیدگاه

داشتن شاگردی چون اشکان دژاگه؛

سرمربی تراکتور سرانجام به آرزوی خود رسید!

سرمربی جدید تراکتور بالاخره توانست رویای خود را تحقق یافته ببیند و حالا ستاره دورگه ایرانی-آلمانی را در ترکیب خود در اختیار خواهد داشت.

سرمربی تراکتور سرانجام به آرزوی خود رسید!

به گزارش "ورزش سه" علیرضا منصوریان سرمربی جدید تراکتور پیش از پیوستن به این تیم، بارها در فصول گذشته درباره اشکان دژاگه ستاره ایرانی-آلمانی تیم تراکتور صحبت کرده بود و آرزو داشت که بتواند روزی وی را در تیم خود داشته باشد؛ او فصل گذشته و زمانی که سکان هدایت تیم ذوب آهن را در اختیار داشت، گفته بود که بارها برای بازیکنان خود آرزوی داشتن اشکان دژاگه را تعریف کرده است اما بودجه باشگاه ذوب آهن این اجازه را نمی‌دهد که وی بتواند آرزوی خود را برآورده کند و این ستاره ملی‌پوش را جذب کند.

 

حتی منصوریان در مصاحبه‌ای دژاگه را با کریستیانو رونالدو مقایسه کرده بود و گفته بود "برای بازیکنانم رونالدو را مثال می‌زنم که خیلی خوب بازی می‌کند. در لیگ ایران تنها اشکان دژاگه است چنین کیفیتی دارد. بقیه بازیکنان همواره توپ را می‌دهند و سپس توپ‌گیری می‌کنند."

 

حالا این سرمربی جوان با پذیرفتن سکان هدایت تیم تراکتور تبریز به آرزوی خود دست یافته و در لیگ بیستم می‌تواند تجربه همکاری با اشکان دژاگه را داشته باشد؛ بازیکنی که به رغم شایعات و گمانه‌زنی‌های مطرح شده گویا در تبریز خواهد ماند و فصل دیگر را هم در میان سرخ‌پوشان تبریزی می‌گذراند. بدون تردید حضور بازیکنانی چون دژاگه، شجاعی و حاج صفی در ترکیب تراکتور به واسطه فاصله سنی کم‌شان با منصوریان می‌تواند ارتباط میان کادرفنی و بازیکنان را تقویت کند و علیرضا منصوریان نیز حساب ویژه‌ای روی کمک کاپیتان‌های تیمش باز کرده است.

دیدگاه‌ها