کد خبر : 1709048 | 30 شهریور 1399 ساعت 14:12 | 149.7K بازدید | 7 دیدگاه

گفتگوی مفصل با ستاره ذوب‌آهن پس از جدایی؛

مهدی مهدی‌پور؛ سبز کمرنگ متمایل به آبی !

مهدی مهدی‌پور می‌گوید جدایی‌اش از باشگاه ذوب‌آهن قطعی است و طی روزهای آینده از میان پیشنهاداتی که دریافت کرده، یکی را انتخاب خواهد کرد.

مهدی مهدی‌پور؛ سبز کمرنگ متمایل به آبی !

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی‌پور سه عضو تاثیرگذار باشگاه ذوب‌آهن  و البته در مقطعی هم تراکتور بوده‌اند که حالا با جدایی سومین و آخرین بازیکن، دیگر شاهد بازی کردن این مثلث کنار هم نخواهیم بود.
پس از پیوستن اسماعیلی‌فر به سپاهان و اضافه شدن احسان پهلوان به جمع سرخپوشان پایتخت، روز گذشته نوبت به مهدی مهدی پور رسید تا هافبک دفاعی اثرگذار سال‌های اخیر ذوب‌آهن هم با انتشار یک استوری از جدایی‌اش خبر بدهد.

 

به همین بهانه با مهدی‌پور گفتگویی در رابطه با اتفاقات پیرامون باشگاه ذوب‌آهن و همینطور تیم فصل آینده‌اش داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

 

ذوب‌آهن به تعهداتش عمل نکرد، جدا شدم
مهدی پور در شروع صحبت‌هایش به دلیل جدایی از ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت:« باید توضیحاتی در مورد فسخی که گرفتم، بدهم. این فسخ به صورت کاملا قانونی انجام شده و به این دلیل بوده که باشگاه ذوب‌آهن به تعهدات مالی خود در قبال من عمل نکرده است.»

 

1160893

 

 

وضعیت ذوب‌آهن نگران کننده است
سوال بعدی از مهدی پور در رابطه با شرایط باشگاه ذوب‌آهن بود و هافبک دفاعی سال های اخیر  این تیم اینطور به ماجراهای پیرامون باشگاه واکنش نشان داد:« وضعیت ذوب‌آهن نگران کننده است. امیدوارم مسئولان باشگاه بتوانند، این شرایط را جمع و جور کنند.»

 

گفتم مسائل مالی قابل حل است ولی ...
او سپس با اشاره به دلیل جدایی خودش بیان کرد:« من قبل از اینکه این اتفاقات رخ دهد، با باشگاه ذوب‌آهن صحبت کرده بودم و به آنها گفته بودم ( به آقای جمشیدی گفتم)، که شرایط مالی با یک مقدار بالا و پایین قابل حل است ولی چیزی که هست، اینکه هم ذوب آهن تیم کوچکی نیست و هم اینکه خودم کمی آبرو در فوتبال ایران دارم که وسط گذاشته‌ام. گفتم دیگر نمی‌توانم پای این بایستم که سال بعد دوباره بخواهید تیمی را جمع کنید تا هم لطمه به آبروی باشگاه ذوب آهن بزند و هم من.»

 

گفتم باید تیمی ببندید که برای کسب سهمیه تلاش کند
مهدی پور ادامه داد:« من به آقای جمشیدی گفته بودم که شما در فصل آینده تیمی در شان باشگاه ذوب‌آهن جمع و جور کنید و بچه‌ها را حفظ کنید. بحث مالی به کنار و آدم کنار می‌آید ولی تیم باید در شان ذوب آهن باشد و باید شرایط خوب باشد؛ نه اینکه تیمی ببندید که فقط در لیگ برتر باشد. من این را به مسئولان باشگاه گفتم که باید حتما تیمی را ببندید که برای کسب سهیمه تلاش کند. ذوب آهن هم تیم خیلی با اصالتی است و هم فینال آسیا را تجربه کرده و چندین قهرمانی در جام حذفی و چندین نائب قهرمانی در لیگ دارد.»

 

مسائلی که مورد نظر من بود محقق نشد
هافبک دفاعی سال های اخیر ذوب آهن که تازه 26 ساله شده، اضافه کرد:« متاسفانه مسائل و موضوعاتی که من صحبت کرده بودم، محقق نشد. بچه های تیم رفتند. دانیال، احسان، نژادمهدی و ... یک سری از بچه‌ها هم همین حالا در تیم هستند، که دوست دارند در شرایط مناسب فوتبال بازی کنند. من به طور کامل در جریان نیستم ولی فکر می‌کنم چند بازیکن دیگر از تیم هم قصد جدایی دارند.»

 

1528980

 

 

خیلی خیلی برای ذوب‌آهن نگرانم
بازیکن اصفهانی سابق ذوب آهن ادامه داد:« من شخصا خیلی خیلی نگران ذوب‌آهن هستم و از صمیم قلب آرزو می کنم مسئولان باشگاه، مدیریت یا هر کسی در راس این باشگاه تصمیم می‌گیرد، تصمیمات خوبی بگیرند و ذوب آهن را از این شرایط نجات دهند. به هر حال ذوب‌آهن تیم کوچکی نیست.»

 

اگر احسان و دانیال می‌ماندند، شرایط فرق می‌کرد
سوال بعدی از مهدی‌پور در رابطه با جدایی دانیال و احسان بود و اینکه این دو جدایی چقدر در جدایی سومین راس مثلث سال‌های اخیر ذوب‌آهن تاثیرگذار بوده است. مهدی پور با ابزار دلتنگی و ناراحتی از جدایی دو همبازی سال‌های اخیر خود، در این مورد اینطور واکنش نشان داد:« به هر حال من و دانیال و احسان در ذوب‌آهن با هم بودیم. بعد با هم به تراکتور رفتیم و با هم برگشتیم. این دو نفر هم جدا شدند. خب علاوه بر اینکه ما دوستی خیلی صمیمانه و نزدیکی با هم داریم، دانیال و احسان خیلی از نظر فنی قوی هستند. من هم از این بابت ناراحت شدم. شاید اگر این دو می‌ماندند، به هر حال وضعیت ذوب‌آهن بهتر بود و من هم یک تصمیم دیگر می‌گرفتم. شاید اگر می‌توانستند این دو بازیکن را حفظ کنند، شاید اصلا کار یک طور دیگری می‌شد؛ ولی خب به هر حال بچه‌ها رفتند. درست است که ما از هم دور شدیم ولی اینقدر رفاقتمان نزدیک و صمیمانه است که با این چیزها خراب نمی‌شود. حالا باید ببینیم در آینده چه‌ می‌شود.»

 

1528979

 

 

نمی توانم آینده را پیش بینی کنم
سوال بعدی از مهدی مهدی‌پور در این رابطه بود که آیا امکان همبازی شدن او با اسماعیلی‌فر یا احسان پهلوان که در سپاهان و پرسپولیس حضور دارند، وجود دارند یا به سومین تیم قدرتمند لیگ خواهد پیوست. مهدی پور با احتیاط خاصی در واکنش به این سوال گفت:« الان در شرایطی هستم که نمی‌توانم آینده را پیش بینی کنم. ولی خب ما چه در کنار هم باشیم و چه روبروی هم، رفاقت‌هایمان در بیرون زمین هست ولی خب در زمین قضیه فرق می‌کند.»
 

با دانیال و احسان داداشی هستم ولی در زمین شرمنده  
از مهدی پور در این رابطه پرسیدیم که ممکن است سه بازیکن سال‌های اخیر ذوب‌آهن با پیوستن او به استقلال، در سه ضلع قدرتمند فوتبال ایران بازی‌ کنند. مهدی پور در واکنش به این سوال عنوان کرد:« حالا دیگر آره. باید جلو برویم و ببینیم چه می‌شود. می گویم ما بیرون زمین رفیق و داداشی هستیم ولی اگر به زمین رفتیم و اینطور شد، شرمنده دوستان می‌شویم (باخنده).

 

1280616

 

 

من هر کار باید برای ماندن انجام می‌شد، کردم
صحبت‌های پایانی مهدی‌پور با خطاب قرار دادن هواداران و پیشکسوتان باشگاه ذوب‌آهن اینطور خاتمه پیدا کرد:« جدایی من و ذوب‌آهن صد در صد است و این اتفاقی که افتاده را از چشم نبینند. من حسن نیتم را بارها بارها در همین روزهای اخیر نشان دادم ولی اتفاقاتی در جلساتی که با مسئولان باشگاه افتاد که به نظرم تمایلی برای حفظ من وجود نداشت. من حسن نیتم را کامل نشان دادم و با سند و مدرک هم این حرف را می زنم. چیزی که باید اتفاق می‌افتاد، نیفتاد. این چیزی که اتفاق افتاده را هم از چشم من نبینند و از دست من ناراحت نباشند. قبل از این قضایا قصد جدایی را نداشتم و دوست داشتم در شرایط خوب بمانم و کمک کنم؛ ولی وقتی شرایط اینطوری ایجاد می‌کنند و نمی‌دانم نیتشان چیست، امیدوارم بتوانند با همین شرایط هم ذوب‌آهن را نجات بدهند. امیدوارم هواداران ذوب‌آهن از دست من ناراحت نباشند. من کاری که باید می‌کردم را کردم ولی متاسفانه چیزی که انتظار داشتم نشد.»

دیدگاه‌ها