کد خبر : 1709182 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:18 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوسیداد 0 - 0 رئال مادرید؛ قهرمان جان نداشت!

رئال مادرید در اولین هفته با تساوی بدون گل در خانه سوسیداد متوقف شد.

سوسیداد 0 - 0 رئال مادرید؛ قهرمان جان نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که فصل قبل عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کده بود، در اولین بازی فصل برابر سوسیداد نمایش خوبی نداشت و در شبی که موقعیت خاصی روی دروازه حریف خلق نکرد، به تساوی بدون گل رضایت داد.

 

در دقایق ابتدایی اگرچه رئال مادرید مالک توپ و میدان بود، اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه سوسیداد ایجاد کند و حملات این تیم از سوی مدافعان حریف دفع میشد.

 

1529241

 

در اواسط نیمه اول بود که سرخیو راموس در مقابل دروازه سوسیداد صاحب دو موقعیت متوالی شد، اما هر دو بار ضربات او با برخورد به بازیکنان حریف دفع شد.

 

اما در لحظات پایانی نیمه اول بود که حساس ترین  موقعیت بازی ایجاد شد. ایساک و اویارزابال به زیبایی در سمت چپ محوطه جریمه رئال مادرید با یکدیگر همکاری کردند و در نهایت ایساک در موقعیتی تک به تک قرار گرفت. اما ضربه این بازیکن با مهار زیبای تیبو کورتوا همراه شد و در نهایت نیمه نخست با حداقل موقعیت ها با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

سوسیداد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 48 فاصله ای تا باز کردن دروازه رئال مادرید نداشت، اما ضربه اویارزابال با اختلاف کمی از کنار دروازه تیبو کورتوا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 57 اویارزابال در نزدیکی محوطه جریمه صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت. در دقیقه 63 و روی پاس عمقی مارتین اودگارد بود که کریم بنزما می توانست دروازه سوسیداد را باز کند، اما حضور به موقع مدافعان حریف دروازه را نجات داد.

 

1529243

 

در دقیقه 72 این بار تونی کروس بود که برای باز کردن دروازه سوسیداد اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت از بالای دروازه رمیرو به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی داوید سیلوای تازه وارد فاصله ای تا باز کردن دروازه رئال مادرید نداشت، اما رافائل واران به خوبی خودش را در مقابل توپ قرار داد تا در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل تمام شود.

 

دیدگاه‌ها