کد خبر : 1709183 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:20 | 29.4K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوار و خوشبین به شکست الاهلی هستیم؛

نامجومطلق: یک پنالتی برای استقلال نگرفتند

سرمربی استقلال معتقد است داور کره‌ای یک پنالتی به سود تیمش اعلام نکرده است.

نامجومطلق: یک پنالتی برای استقلال نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجومطلق در نشست خبری پس از دیدار با الشرطه عراق اظهار کرد: با توجه به اینکه مدتی است از کوران مسابقات دور هستیم و در قطر فقط تمرین کردیم، یک مقدار بازیکنان ما از نظر شرایط بازی دور بودند و به همین دلیل نیمه اول خوبی نداشتیم.

 

او ادامه داد: با وجود اینکه می‌دانستیم الشرطه از نظر فیزیکی تیم خوبی است و روی ضربات ایستگاهی به ویژه کرنر برنامه‌ریزی دارد، ما هم برنامه‌های خاص خودمان را روی نقطه قوت تیم حریف داشتیم ولی متاسفانه طبق همان چیزی که به بازیکنان گفتیم، گل خوردیم و نیمه اول را از دست دادیم، اما در نیمه دوم با تغییراتی که به وجود آوردیم، توانستیم شرایط بازی را در اختیار بگیریم و بازی تک‌ضرب و خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم.

 

سرمربی استقلال در خصوص قضاوت داور کره‌ای عنوان کرد: داور می‌توانست یک پنالتی به سود ما بگیرد. البته حدس می‌زنم، وگرنه به بحث داوری ورود نمی‌کنم ولی به نظرم حداقل یک پنالتی برای ما اعلام نشد و داور آن خطا را ندید وگرنه می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. در نیمه دوم با توجه به اینکه بازیکنانمان به شرایط مسابقه برگشتند، توانستیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و امیدوار هستیم در بازی بعدی مقابل الاهلی از شرایط‌مان استفاده کنیم و با برتری مقابل این تیم به مرحله بعد برویم.

 

نامجومطلق تصریح کرد: قطعا با آنالیزی که از بازی الشرطه و الاهلی در دو مسابقه اخیرشان داشتیم، نکات خوبی را به دست آوردیم و بدون شک در مسابقه بعدی چاره‌ای جز پیروزی نداریم. تمام تفکر و برنامه‌ریزی ما روی شکست دادن تیم الاهلی است و با توجه به اینکه ما در نیمه دوم شرایط بازی خودمان را پیدا کردیم، خوشبین هستیم تا مقابل الاهلی با برنامه‌ریزی بهتر و تاکتیک مناسب امیدوار به برد باشیم و از سد الاهلی عبور کنیم.

 

او با تاکید بر اینکه به قطر آمدیم تا به مراحل بعد برویم، عنوان کرد: با توجه به انگیزه بچه‌ها و فوتبالی که در نیمه دوم ارائه کردیم، به بازی آینده امیدوار شدیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم.

 

 

1529245

 

 

سرمربی استقلال یادآور شد: به خوبی الشرطه را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم روی ضربات آزاد به ویژه کرنر خطرناک هستند. شرح وظایف را به بازیکنان داده بودیم و می‌دانستیم از این طریق به ما ضربه می‌زنند.

 

نامجومطلق تصریح کرد: متاسفانه بخاطر اینکه لیگ فرسایشی در ایران داشتیم و پس از آن بازیکنان دیر به جمع ما اضافه شدند و در استراحت بودند، هماهنگی لازم را نداشتیم. علی کریمی بخاطر مشکل ویزا دو روز قبل از این بازی وارد قطر شد ولی در نهایت از تلاش بازیکنان رضایت دارم.

 

او ادامه داد: ما امشب نخستین مسابقه خود را انجام دادیم و با تمام این تفاسیر فکر می‌کنم در نیمه دوم فوتبال مالکانه و خوبی به نمایش گذاشتیم و از عملکرد تیم در ۴۵ دقیقه دوم رضایت داریم.

 

سرمربی استقلال ابراز کرد: به کشور قطر بخاطر میزبانی مسابقات جام جهانی و امکاناتی که فراهم کرده، تبریک می‌گویم. من ۳۰ سال قبل در باشگاه السد بازی می‌کردم و اکنون می‌بینم امکانات فوتبالی قطر فوق‌العاده پیشرفت کرده و با امکاناتی که در استادیوم‌ها به وجود آوردند، شرایط خوبی را برای تیم‌ها رقم زدند. بخاطر شرایطی که در ورزشگاه‌ها از نظر آب و هوایی و امکانات ورزشی ایجاد کردند، تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها