کد خبر : 1709244 | 31 شهریور 1399 ساعت 11:23 | 202.6K بازدید | 1 دیدگاه

کلمه‌ای که انبار باروت نیمار را منفجر کرد!

متخصصین لب‌خوانی و پرده‌برداری از راز جنجال بزرگ

چندین روز بعد از جنجال در دیدار PSG و مارسی و درگیری بین نیمار و آلوارو گونزالس، متخصصین لب‌خوانی فاش کردند که گونزالس خطاب به نیمار چه گفته که او را خشمگین کرده.

متخصصین لب‌خوانی و پرده‌برداری از راز جنجال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در شروع فصل جدید لوشامپیونا در فرانسه دربی بزرگ این لیگ بین پاری سن ژرمن و مارسی به جنجال کشیده شد. جنجالی که نیمار ستاره PSG و آلوارو گونزالس بازیکن مارسی در مرکز آن قرار داشتند. نیمار در اواخر بازی با دست ضربه ای به سر آلوارو کوبید و از بازی اخراج شد اما او که به شدت خشمگین بود ادعا داشت از سوی بازیکن مارسی به او توهین نژادی شده است.

 

1529353

 

حالا متخصصین لب‌خوانی بعد از بررسی دقیق تصاویر موجود از درگیری لفظی بین نیمار و آلوارو می گویند متوجه شده اند که بین آنها چه صحبتهایی رد و بدل شده است.

 

1527195

 

در جریان دیدار دو تیم که در تاریخ 13 سپتامبر و در پارک دو پرنس خانه پاریسی ها برگزار شد در نهایت مارسی موفق شد 1-0 به پیروزی برسد. اما در وقتهای اضافه بازی بازیکنان به شدت درگیر شدند و داور لیوین کورزاوا و لئوناردو پاردس و نیمار را از PSG و جردن آماوی و داریو بندتو از مارسی را از زمین اخراج کرد.

 

نیمار که بعد از بازی بسیار خشمگین نشان می‌داد آلوارو گونزالس را متهم می‌کرد که در نیمه اول بازی به او توهین نژادی کرده. نیمار در توییتر خود نوشت: " فقط متاسفم که همان موقع توی صورت آن عوضی نکوبیدم". البته نیمار در نهایت با انتشار یک بیانیه در شبکه‌های اجتماعی از رفتار خود عذرخواهی کرد تا تنشها کاهش یابد.

 

1527199

 

حالا رسانه Esporte Espetacular در برزیل از متخصصین لب‌خوانی درخواست کرده تا با بررسی دقیق فیلمهای نیمار و آلوارو تشخیص بدهند که بین آنها واقعاً چه گذشته. این متخصصین در نهایت اعلام کردند که گونزالس خطاب به نیمار از کلمه "مونو" استفاده کرده که در اسپانیایی به معنای میمون است.

 

این متخصصین لب‌خوانی برزیلی که برای موسسه ملی آموزش ناشنوایان در این کشور کار می کنند در این باره گفتند: " بازیکن مارسی کلمه مونو را به زبان می آورد که یک کلمه اسپانیایی است. کلمات قبل از این کلمه قابل تشخیص نیست".

 

البته این بررسی متخصصین لب‌خوانی نیمار را هم تبرئه نمی‌کند. چرا که آنها در ادامه بررسی خود اعلام کردند نیمار هم در پاسخ به آلوارو گونزالس توهین جنسی می‌کند.

 

 

دیدگاه‌ها