کد خبر : 1709245 | 31 شهریور 1399 ساعت 11:30 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

بله در پست مهاجم هدف راحت‌تر  هستم؛ 

شهباززاده: درست نیست خواسته‌های محرم را بگویم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان معتقد است تکامل شیوه بازی طلایی‌پوشان نیاز به زمان بیشتری دارد و می‌گوید قطعا شکل بازی زیباتری در آینده ارائه خواهند کرد.‌

شهباززاده: درست نیست خواسته‌های محرم را بگویم

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اگرچه در دو بازی ابتدایی خود مقابل النصر با نتیجه مشابه 2 برصفر مغلوب شده است، ولی در نیمه دوم نبرد اول با نماینده عربستان و سپس نیمه اول دیدار برگشت، عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد و اگر مهاجمان این تیم دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشتند، شاید نتیجه چیز دیگری می‌شد.


با این حال امروز شاگردان محرم نویدکیا همچنان شانس صعود دارند و امیدوارند پیش از آنکه سوت آغاز دیدارشان برابر العین زده شود، النصر یا مقابل السد مساوی شده باشد یا سفیدپوشان قطری شکست خورده باشند.
با سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار برابر العین هم‌صحبت شده‌ایم که این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

 

صحبت های ما با شهباززاده در رابطه با دو نیمه متفاوت طلایی پوشان در مقابل حریف عربستانی آغاز شد و مهاجم سپاهان در واکنش به این سوال گفت: « به نظرم تیم با کیفیتی هستیم و بازیکنان خوبی هم داریم و با کادر فنی جدید تغییراتی در شیوه بازی داشتیم، که  طبیعتا در این زمانِ کم تغییر سخت است. فکر می‌کنم با این شیوه‌ای که فوتبال بازی می‌کنیم، اگر بتوانیم در نحوه انجام بازی به ثبات برسیم، قطعا شکل بازی ما خیلی زیباتر هم خواهد شد.» 

 

1529356

 

او سپس با اشاره به دلایل دو شکست عنوان کرد: « همانطور که گفتم، بعد از تغییر تفکر اینکه بلافاصله بتوانیم سازگار بشویم، سخت است و نیازمند زمان هستیم. قطعا با هماهنگی و ثبات بیشتر، این‌مشکلات ‌کوچک برطرف خواهند شد.»

 

سپاهان با محرم نویدکیا پس از دو سال حضور امیرقلعه نویی در راس کادر فنی، شکل متفاوتی از بازی را انتخاب کرده است. سوال بعدی ما از شهباززاده در همین رابطه بود و او به این سوال اینطور پاسخ داد:« اینکه بخواهم درمورد جزئیات خواسته‌های آقای نویدکیا حرف بزنم درست نیست، ولی خب به هرحال از نوع چینش بازیکنان می‌توان حدس زد چه نوع فوتبالی مدنظر ایشان قرار دارد و ما برای رسیدن به این سبک از فوتبال، چاره ای نداریم جز اینکه سخت کار کنیم و با تمرکز بالا و ثبات به آن برسیم.» 

 

شهباززاده سپس  به توضیح بیشتری در مورد منظورش از به کار بردن کلمه "ثبات" در پاراگراف بالا پرداخت و اضافه کرد:« منظورم از ثبات این است که مثلا دقایق بازی خوبی که نیمه اول بازی دوم انجام دادیم باید مدام بیشتر شود و کیفیت بازی‌مان را مدام بهتر کنیم.» 

 

1529355


شهبباززاده در دوران حضور امیرقلعه نویی بیشتر به بازیکنی در میانه میدان تبدیل شده بود یا به عنوان وینگر راست یا چپ مورد استفاده قرار می‌گرفت. با حضور محرم نویدکیا اما این بازیکن بار دیگر به پست تخصصی‌اش بازگشته و در دیدار برگشت برابر النصر به جای استنلی کی‌روش از ابتدا وارد ترکیب اصلی شد. مهاجم شماره 9 سپاهان در واکنش به این موضوع و اینکه آیا از حضور در پست تخصصی‌اش خوشحال هست یا خیر، عنوان کرد:« بله این پستی است که من در آن راحت‌تر هستم و وظایف این پست را بهتر می‌توانم انجام دهم. البته باز هم تاکید می‌کنم که سپاهان و مربی در هر پستی به کمک من نیاز داشته باشند، همیشه آماده بازی هستم.»


یکی از انتقاداتی که در دو دیدار برابر النصر به عملکرد سپاهانی‌ها وارد شد، عدم به ثمر رساندن ضربات نهایی بود. از شهباززاده در مورد این مشکل پرسیدیم و او در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد:« به نظرم ما باید موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم بیاریم تا شانس‌های گلزنی بیشتری داشته باشیم. با دو بازی نمی‌شود درمورد مشکل صحبت کرد. به نظرم هر بازی یه شروع دوباره است و ما هم سعی می‌کنیم که با تمرکز بالا و دقت بیشتر توپ‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.» 


سپاهان در دیدار امشب باید مقابل العین به پیروزی برسد و امیدوار به شکست یا تساوی السد مقابل النصر باشد. سجاد این موضوع را اینطور در موردش صحبت میکند:« الان دیگر شرایط طوری شده که شانس صعود ما بستگی به بازی دیگر گروه دارد؛ ولی به هرحال ما با تمام انرژی به مصاف با العین می‌رویم و حتما باید این سه امتیاز را بگیریم.»

دیدگاه‌ها