کد خبر : 1709275 | 31 شهریور 1399 ساعت 13:38 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

جواب آخر یوونتوس: سوارز را جذب نمی‌کنیم

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس تایید کرد که این باشگاه لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا را جذب نخواهد کرد.

جواب آخر یوونتوس: سوارز را جذب نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چندین روز شایعه و گمانه‌زنی درباره انتقال لوئیس سوارز از بارسلونا به یوونتوس، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی این باشگاه تایید کرد که یووه قصدی برای جذب سوارز ندارد و او را به خدمت نخواهد گرفت.

 

1529418

 

بعد از آنکه رونالد کومان سرمربی جدید بارسا به سوارز اعلام کرد در برنامه‌های آتی اش جایی ندارد انتظار می‌رود او در فرصت نقل و انتقالات جاری بارسا را ترک کند. بعد از مدتها شایعه درباره انتقال او به یوونتوس و حتی سفر سوارز به ایتالیا برای شرکت در امتحان زبان ایتالیایی برای گرفتن پاسپورت این کشور‌، حالا یوونتوس به صراحت می‌گوید قصدی برای جذب او ندارد.

 

پاراتیچی در گفتگو با اسکای در این باره گفت: " سوارز در لیست ما نیست چون زمانی که او برای گرفتن پاسپورت ایتالیایی لازم دارد بیشتر از زمان باقی مانده تا پایان پنجره نقل و انتقالات است و ما زمانی که مجبور شویم لیست خودمان را برای چمپیونزلیگ ارسال کنیم نمی توانیم او را به خدمت بگیریم".

 

1526692

 

مدیر ورزشی یوونتوس در ادامه گفت: " وقتی سوارز به ما پیشنهاد شد شرایطش را بررسی کردیم. او در حال گرفتن تابعیت ایتالیایی بود و ما هم بررسی کردیم تا ببینیم آیا در زمان مقرر می توانیم او را به عنوان سهمیه غیر خارجی جذب کنیم یا نه. این اما غیرممکن است بنابراین ما جذب سوارز حتی نزدیک هم نشدیم".

 

 

دیدگاه‌ها