کد خبر : 1709293 | 31 شهریور 1399 ساعت 15:29 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا:

اسطوره پاری سن ژرمن به رئال پیشنهاد شد

ادینسون کاوانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه پی اس جی ممکن است فصل جاری برای رئال مادرید به میدان برود.

اسطوره پاری سن ژرمن به رئال پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ضعف گلزنی در رئال مادرید مشهود است و این معضل از فصل گذشته به فصل جاری نیز منتقل شده است. رئال شب گذشته در نخستین بازی فصل خود برابر سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد و مثل همیشه کریم بنزما در خط حمله تنها امید گلزنی کهکشانی ها بود.

در نیمه دوم، زین الدین زیدان با وجود حضور لوکا یوویچ و بورخا مایورال روی نیمکت ترجیح داد دو بال چپ و راست خود را تعویض کند و به یوویچ و مایورال حتی دستور گرم کردن هم نداد.

 

 

1520430

 

 

بسیاری از هواداران رئال معتقدند تیم شان نیاز به یک مهاجم جدید دارد و جالب اینکه یک روز قبل از بازی با سوسیداد، ادینسون کاوانی اسطوره باشگاه پی اس جی از سوی یک مدیر برنامه های معروف به رئال پیشنهاد شده بود.

کاوانی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی بازیکن آزاد است و هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده است.

ستاره 33 ساله اروگوئه ای بدون شک می تواند مشکل گشای رئال باشد ولی دستمزد 7 میلیون یورویی شاید مانعی در رئال انتقالش به برنابئو محسوب شود.  کاوانی با سابقه درخشش در ناپولی و پی اس جی بعید است در راه وفق دادن خود با شرایط رئال با دردسر مواجه شود و گفته می شود قراردادی دو ساله با بند تمدید مشروط یک ساله را مد نظر دارد.

او که مورد توجه یوونتوس، رم، گرمیو، بنفیکا و اتلتیکو هم قرار دارد، در حال حاضر در شهر زادگاهش در اروگوئه به صورت انفرادی تمرین می کند و در انتظار پاسخ رئال مادرید است.

 

 

1507489

دیدگاه‌ها