کد خبر : 1709383 | 31 شهریور 1399 ساعت 22:53 | 38.7K بازدید | 1 دیدگاه

بن عطیه: از مدیران الدحیل تشکر میکنم

مدافع مراکشی الدحیل اعلام کرد که بابت بخشیده شدنش، از مدیران این تیم تشکر می کند.

بن عطیه: از مدیران الدحیل تشکر میکنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم الدحیل در دیداری حساس و سرنوشت ساز، با تک گل المعز علی از سد پرسپولیس گذشت تا صعودش به دور بعدی این رقابت ها را تا حدود زیادی قطعی کند.
ساعاتی پیش از شروع این دیدار، باشگاه الدحیل قطر اعلام کرد که کمیته انضباطی AFC اخراج بن عطیه، ستاره مراکشی این تیم در بازی قبل مقابل الشارجه را غیرمنصفانه دانسته و محرومیت او را برطرف کرده تا این بازیکن بتواند مقابل پرسپولیس بازی کند.


این خبر باعث تعجب کادرفنی و مدیران پرسپولیس شد به نحوی که علیرضا اشرف مدیررسانه ای پرسپولیس این کار AFC را شائبه برانگیز و عجیب و غریب دانست و از ارسال نامه شکایت این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.


به هر حال، با بخشیده شدن بن عطیه او در مقابل پرسپولیس به میدان رفت و عملکرد خوبی را نیز از خود نشان داد و 10 عملکرد دفاعی موفق را به ثبت رساند.


بن عطیه پس از دیدار مقابل پرسپولیس در گفتگو با رسانه ها از مدیران تیمش تشکر کرد. مدافع مراکشی سابق یوونتوس و بایرت مونیخ گفت: من از مدیریت باشگاه الدحیل بخاطر حمایتشان تشکر می کنم. آنها به این رأی اعتراض کردند و من توانستم امروز تیمم را همراهی کنم. اخراج من در دیدار مقابل الشارجه امارات از ناعادلانه بود که همین اخراج دلیل مستقیم باخت ما بود.

دیدگاه‌ها