کد خبر : 1709399 | 01 مهر 1399 ساعت 00:08 | 32.4K بازدید | 2 دیدگاه

میلان2- 0 بولونیا؛ زلاتان تاریخ انقضا ندارد

میلان موفق شد با دو گل زلاتان ابراهیموویچ بولونیا را شکست دهد.

میلان2- 0 بولونیا؛ زلاتان تاریخ انقضا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب از سری مسابقات هفته اول رقابت های سری آ به مصاف بولونیا رفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه با دو گل زلاتان ابراهیموویچ به سود تیم میزبان خاتمه پذیرفت.



میلان کار را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت. آنها می‌توانستند در همان لحظات ابتدایی توسط زلاتان ابراهیموویچ به گل دست پیدا کنند اما ضربه این ستاره سوئدی با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد.

 

 

1529587

 



در دقیقه 28 زلاتان ابراهیموویچ روی حرکتی از جناح چپ توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد که بعد از دفع ناقص دروازه‌بان در مقابل پای بن ناصر قرار گرفت اما او در دروازه تقریباً خالی بولونیا را نتوانست باز کند.



در دقیقه 34 بالاخره تلاش های مرد تمام نشدنی دنیای فوتبال یعنی زلاتان ابراهیموویچ نتیجه داد و او روی ارسال دیدنی تئو هرناندز و با یک ضربه سر تماشایی گل اول روسونری را به ثمر رساند.
در ادامه نیمه اول کار متعادل دنبال شد تا دو تیم با همان نتیجه 1-0 به سود میلان راهی رختکن شوند.

 

 

1529585

 



میلان در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز می توانست به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه زلاتان توسط دروازه‌بان بولونیا دفع شد تا بازی با همان یک گل به سود تیم میزبان ادامه پیدا کند.



در دقیقه 50 خطای روی بن ناصر ابتدا توسط داور پشت محوطه جریمه تشخیص داده شد اما بعد از مراجعه به VAR مشخص شد که خطا درون محوطه جریمه رخ داد است. زلاتان پشت توپ ایستاد و با یک ضربه مطمئن گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1529584

 


ستاره سوئدی می‌توانست در دقیقه 63 یک هت تریک را به ثبت برساند. زلاتان بعد از تک به تک شدن با دروازه بان بولونیا روی پاس چالهان‌اوغلو و دریبل او نتوانست دروازه خالی را باز کند.



در ادامه بازی، بولونیا کمی جلوتر آمد و چند موقعیت روی دروازه میلان ایجاد کرد که مهم ترین آن ها در دقیقه 87 بود که ضربه سر بازیکن این تیم با بدشانسی به تیر خورد تا بازی با همان نتیجه 2-0 تمام شود.

دیدگاه‌ها