کد خبر : 1709518 | 01 مهر 1399 ساعت 17:17 | 74.6K بازدید | 2 دیدگاه

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا:

رونالد کومان بی نهایت ناامیدم کرد

تصمیم کومان برای کنار گذاشتن ریکی پویج با واکنش منفی ویکتور فونت نامزد ریاست بارسلونا مواجه شد.

رونالد کومان بی نهایت ناامیدم کرد

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که رونالد کومان سرمربی هلندی جدید بارسا تمرینات این تیم را با بازیکنانی جوان زیر نظر گرفت. به تدریج بزرگان تیم و ملی پوشان نیز به تمرینات اضافه شدند تا همه چیز شکلی جدی تر به خود بگیرد.

 

 

1528663

 

 

پس از یک ماه تمرین، رونالد کومان به سه بازیکنان جوان و آینده دار تیمش یعنی ریکی پویج، پدری گوزنالس و کارلس آلنیا گفته است که در رقابت با هافبک های بزرگ تیمش کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت خواهند داشت و بهتر است قرضی راهی تیم دیگر شوند.

واکنش ها به خصوص در مورد ریکی پویج کاملا منفی بود. هافبک جوان محصول آکادمی لاماسیا سخت در میان هواداران محبوب است و البته او هم در نهایت با درخواست کومان مخالفت کرد و روز گذشته به باشگاه اطلاع داد که می ماند و خودش را اثبات می کند.

 

ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که از قبل گفته است در صورت انتخاب، ژاوی را سرمربی خواهد کرد، در مورد تصمیم اخیر کومان گفت:« به شخصه از تصمیم کومان کاملا ناامید شدم. از نظر من ریکی نه الان که باید از دو سال پیش در ترکیب بارسا به میدان می رفت. این یعنی کومان روی جوانان اعتقاد زیادی ندارد و پروژه او یک پروژه بلند مدت نیست.»

 

دیدگاه‌ها