کد خبر : 1709657 | 02 مهر 1399 ساعت 15:06 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

دوست دارم مهاجم سایه و شماره ده باشم

قدوس: برای این تمرین دوهفته استرس کشیدم

سامان قدوس هافبک تهاجمی تیم ملی ایران بعد از دوفصل حضور پرحادثه در فوتبال فرانسه ماجراجویی جدیدی را اینبار در فوتبال انگلستان شروع کرده است.

قدوس: برای این تمرین دوهفته استرس کشیدم

به گزارش"ورزش سه"، سرانجام بعد از نزدیک به یکسال این انتقال انجام شد؛ توماس فرانک سرمربی دانمارکی برنتفورد از تابستان گذشته به دنبال جذب سامان قدوس بود اما این انتقال بعد از گذشت بیش از یکسال اتفاق افتاد و قدوس پس از سپری کردن تست های پزشکی لباس برنتفورد را به تن کرد. او فصل آینده در رقابت های چمپیونشیپ باید کمک کند تا برنتفورد بتواند برخلاف فصل گذشته که در آخرین لحظه از صعود باز ماند به لیگ برتر برود.


بازیکن 27 ساله و ایرانی جدید برنتفورد پس از ورودش به انگلستان و در آستانه شروع تمریناتش مصاحبه ای را با سایت رسمی باشگاه انجام داده که در زیر می خوانید:


-به برنتفورد خوش آمدی سامان.
خیلی ممنون.

 

-زمان زیادی طول کشید تا به اینجا آمدی؛ چه حسی داری که در برنتفورد هستی؟

حس فوق‌العاده‌ای است. ما از یکی ۲ پنجره قبلی نقل و انتقالات منتظر این اتفاق بودیم. در نهایت این جابجایی صورت گرفت و خیلی خوشحالم که در برنتفورد هستم.

 

-قبلاً هم گفته بودی که از مدت‌ها قبل به فکر آمدن به این تیم بودی و برای من هم جالب بود که بسیاری از هواداران برنتفورد تمام فیلم‌های بازی‌های قبلی تو را در یوتیوب تماشا کردند. با این حال برای آن دسته از کسانی که هنوز تو را خوب نمی‌شناسند، می‌توانی بگویی چه انتظاراتی می‌توانند از بازیکن جدید برنتفورد داشته باشند؟

گفتنش کمی برایم سخت است اما عاشق پیروزی هستم و هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم تا تیمم یک مسابقه را ببرد. گاهی اوقات فوتبال بازی کردن مثل یک سرگرمی می‌شود اما برای من هرچقدر که بزرگتر شدم متوجه شدم که در فوتبال حرکات نمایشی و دریبل‌ها  مهمترین چیزها نیستند بلکه مهمترین کار این است که گل بزنید و یا پاس گل بدهید. من می‌خواهم کارم را ساده انجام دهم و فقط به تیم‌مان برای کسب پیروزی هرچه بیشتر و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.

 

-فکر می‌کنم خیلی فروتنی به خرج می‌دهی چون خودم فیلم‌های بازی‌های تو را تماشا کرده‌ و دیده‌ام که چه گل‌های فوق‌العاده‌ای از فواصل دور زده‌ای. چه گل‌های باورنکردنی از روی ضربات ایستگاهی زدی اما در همان ویدئوها من متوجه شدم که گاهی اوقات در سمت چپ، گاهی اوقات در سمت راست، گاهی اوقات کاملاً در عمق و گاهی اوقات در نوک خط حمله بازی می‌کنی. دقیقا پست بازی مورد علاقه خودت کجاست؟

پست مورد علاقه من ایفای نقش شماره ۱۰ و مهاجم نوک کاذب و یا سایه است و وقتی که شما در این پست‌ها بازی می‌کنید می‌توانید هر کجای زمین که بخواهید بروید چون وقتی که تیمتان توپ را در اختیار می‌گیرد، شما نقشی آزاد دارید. با این حال می‌توانم تقریباً در تمامی پست‌های هجومی بازی کنم اما در نهایت در پستی بازی می‌کنم که مربی تشخیص دهد و با این موضوع مشکلی ندارم.

 

 

1529973

 

 

-در آن ویدیوها ما چیزهای زیادی از تو دیدیم. تو هم چیزی از بازی‌های برنتفورد تماشا کردی؟

بله مخصوصاً آخرین بازی‌های تیم را تماشا کرده‌ و بازی‌های سال گذشته آن را هم دیده‌ام. پس می‌توانم بگویم که بازی‌های زیادی را از برنتفورد دیده‌ام.

 

 

- امروز تو روز شلوغی داشتی. برگه‌های قراردادت را امضا کردی و بلافاصله وارد تمرینات شدی. شنیدم که مربی تیم داشت به تو می‌گفت که جلسه اول تمریناتت سبک خواهد بود اما به نظر من که خیلی سبک نبود.

بستگی دارد چون این یکی ۲ هفته اخیر برای من پراسترس بوده است. به همین خاطر نتوانستم درست و حسابی تمرین کنم. از پنج روز پیش منتظر آغاز تمریناتم بودم. به همین دلیل با توجه به اینکه در این مدت هیچ تمرینی نداشتم،‌ همین جلسه سبک هم برای من سنگین بود.

 

- تو اهل مالموی سوئدی که نزدیک زادگاه پونتوس یانسون است. از قبل پونتوس را می‌شناختی، درست است؟

بله، من ۲ سه سال از او کوچکتر هستم. آن زمانی که او در مالمو بازی می‌کرد در تیمی دیگر بودم اما بازی‌های او را تماشا کردم و او هم بازی من‌را دیده است. به همین دلیل من و او از لحاظ فوتبالی یکدیگر را می‌شناسیم.

 

-پس شما می‌دانید که هر کدامتان چقدر خوب بودید؛ چون با هم پیشرفت کردید.

بله او می‌دانست که من چقدر خوب هستم اما من نمی‌دانستم او چقدر خوب است! من و او یکدیگر را می‌شناسیم و تابستان امسال زمانی که همه کشورها قرنطینه بودند، ما در سوئد هنوز قرنطینه نبودیم و به همین دلیل این فرصت را داشتیم که در کنار هم تمرین کنیم. به همین دلیل یکدیگر را می‌شناسیم.

دیدگاه‌ها