کد خبر : 1709680 | 02 مهر 1399 ساعت 16:30 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو حرف آخر را در مورد دله آلی زد

ژوزه مورینیو در نشست خبری امروز خود گفت که دله آلی فصل جاری در تاتنهام می ماند.

مورینیو حرف آخر را در مورد دله آلی زد

به گزارش "ورزش سه"، دله آلی ستاره تاتنهام با ژوزه مورینیو به مشکل خورده و گفته می شد که قصد ترک تاتنهام را دارد ولی آقای خاص در نشست خبری بازی با شکندیجا در پلی آف لیگ اروپا تاکید کرد که او ماندنی است.

 

 

1527930

 

 

مورینیو در مورد آلی گفت:« همیشه گفته ام که دله آلی فرصت برای اثبات خودش دارد. او با ما به مقدونیه می آید و شانس این را خواهد داشت تا ارزش هایش را نشان دهد و از نظر من مهم است که چنین کاری را از او ببینیم. البته که همه بازیکنان باید بهترین بازی خودشان را برای تیم انجام دهند و این انتظار را فقط از آلی ندارم. معتقدم فصل جاری آلی در تاتنهام می ماند و متاسفانه این تصور وجود دارد که وقتی یک بازیکن افت می کند، همه مسئولیت روی کادر فنی است در حالی که معتقدم در این مواقع 99 درصد مسئولیت با بازیکن است.»

 

مورینیو در مورد بازگشت گرت بیل گفت:« قطعا خرید بسیار خوبی بود. همه می دانیم که گرت در رئال چه دستاوردهایی داشت و با حضور او ما تیمی برای کسب عناوین قهرمانی در اختیار داریم.»

 

عدم دعوت از سرخی رگیلون:« سرخیو هنوز شرایط همراهی ما را ندارد و اسم او در فهرست لیگ اروپا نیست. او با ما به مقدونیه نمی آید و برای اولین بازی باید کمی بیشتر صبر کند.»

 

 

1528913

 

دیدگاه‌ها