کد خبر : 1709684 | 02 مهر 1399 ساعت 16:47 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید چند باره مالدینی: باید با این بازیکن تمدید کنیم

پائولو مالدینی معتقد است که این تیم باید با جان لوئیجی دوناروما تمدید کند اما با این حال عجله چندانی برای این موضوع وجود ندارد.

تاکید چند باره مالدینی: باید با این بازیکن تمدید کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان ملی پوش میلان یعنی جان لوئیجی دوناروما دیدار اول فصل 21-2020 راه با یک کلین شیت در برابر بولونیا آغاز کرد تا همچنان خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان روسونری تثبیت کرده باشد.

 

 

1514372

 



با این حال قرارداد دوناروما در ژوئن سال 2021 به پایان می‌رسد اما او هنوز قرارداد خود را با روسونری تمدید نکرده است. مدیر ورزشی باشگاه میلان و اسطوره این تیم یعنی پائولو مالدینی بارها از هم وطن خود تمجید کرده و معتقد است که میلان باید با این دروازه‌بان تمدید کند.



پائولو مالدینی در جدیدترین مصاحبه خود درباره دوناروما گفت: " دوناروما 21 ساله و یک رهبر واقعی است. او در این سن 220 بازی برای میلان انجام داده که امری غیر معمول است. دوناروما از نظر تمرینی و رفتاری واقعاً یک الگو محسوب می شود و پیشرفت اش نمایان بوده است. ما باید برای تمدید قرارداد با او تلاش کنیم. این اتفاق ممکن است در یک هفته، 10 و یا 20 روز رخ دهد و ما خیلی عجله نداریم. ما فعلاً در این موقعیت هستیم و فکر نمی‌کنم که تا 10 الی 15 روز آینده اتفاق خاصی رخ دهد."

دیدگاه‌ها